دومین جشنواره حامیان مدارس شبانه روزی شهرستان قروه برگزار شد

قروه(پانا) - با حضور مدیران مدارس و جمعی از خیرین و حامیان مدارس شبانه روزی دومین جشنواره حامیان مدارس شبانه روزی شهرستان قروه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین جشنواره حامیان مدارس شبانه روزی شهرستان قروه برگزار شد

دومین جشنواره حامیان مدارس شبانه روزی با حضور کارشناس مسئول مدارس نمونه و شبانه روزی استان، سرپرست آموزش وپرورش، مدیران مدارس و جمعی از خیرین و حامیان مدارس شبانه روزی در کانون امام خمینی(ره) برگزار شد.

جعفر عبدالملکی سرپرست آموزش و پرورش قروه در این جشنواره ضمن تجلیل از حمایت های همه جانبه خیرین آموزش و پرورش را نهادی اجتماعی دانست که همواره مورد اعتماد مردم و خیرین نیک اندیش بوده است .

وی از خیرین به عنوان بازوان توانمند آموزش وپرورش یاد کرد و گفت: درهمه جوامع بشری رشد و توسعه پایدار از آموزش و پرورش شروع می شود و ما برای نیل به این هدف همواره از حمایت های خیرین نیک اندیش برخوردار بوده ایم .

عبدالملکی مدارس شبانه روزی را مأمنی امن و مطمئن برای جذب و تشویق دانش آموزان عزیز مناطق محروم و روستایی به ادامه تحصیل و ماندن در مسیر کسب علم و دانایی دانست .

وی درادامه سخنان خود افزود:درسطح شهرستان قروه تعداد 8 مدرسه شبانه روزی داریم که در این مدارس تعداد 1071 دانش آموز درس می خوانند که ازاین تعداد 360 نفر خوابگاهی هستند .

کوهی کارشناس مسئول مدارس نمونه و شبانه روزی استان کردستان هم در این مراسم ضمن تقدیر از آموزش و پرورش شهرستان قروه به خاطر برگزاری جشنواره حامیان مدارس شبانه روزی گفت: مؤمنان و خیرین خداجوی با خدای سبحان معامله می کنند و شرکت دراین امر خداپسندانه از جمله باقیات صالحات می باشد .

وی ضمن ابراز خرسندی از افزایش 100درصدی جذب دانش آموزان دختر مناطق محروم و روستایی و ادامه تحصیل آنان در مدارس شبانه روزی گفت: درسطح استان کردستان تعداد 138 مدرسه شبانه روزی داریم که سهم شهرستان قروه 8 آموزشگاه می باشد و در مجموع تعداد 15800 دانش آموز درمدارس شبانه روزی استان به فراگیری علم ودانش مشغول اند .

اهدای لوح سپاس از دیگر بخش های این جشنواره‌ بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار