استاندار سیستان و بلوچستان: کاروان توسعه ی استان را با همدلی و هم افزایی به مقصد می رسانیم

استاندار سیستان و بلوچستان در جمع پرسنل استانداری و واحدهای تابعه گفت: همه با هم در هر نقشی که هستیم ؛ با هم افزایی ، همدلی و همراهی می توانیم کاروان توسعه استان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

کد مطلب: ۸۱۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار سیستان و بلوچستان: کاروان توسعه ی استان را با همدلی و هم افزایی به مقصد می رسانیم

به گزارش روابط عمومی استانداری ؛ سید دانیال محبی در این دیدار صمیمی که در سرسرای خاتم استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نوروز فرصتی برای ابراز دوستی و ارتباطات انسانی است و تبادل فکری و فرهنگی ظرفیتی ممتاز در کشور ایران و برخاسته از همین دید و بازدید های نوروزی ما ایرانیان است .

محبی با برشمردن مقوله های انسانی از جمله دانایی ، پاکی و زیبایی افزود: فطرت همه انسانها به دنبال خوبی و دوست داشتن انسانهای پاک است ولی طبیعتا انسان در مدار زندگی لغزشهایی دارد و اینجاست که بهترین انسانها کسی است که در مقابل این مقوله های انسانی صلابت دارد.
وی خاطرنشان کرد: اصل این است که انسان در فضای این گفتن ها خودش را نبازد نه در قبال تعریف ها مغرور شود و نه از نقدها برنجد چرا که انسانهای وارسته در طول تاریخ بر همین اصل استوار بوده اند.

نماینده عالی دولت در استان افزود : فرهنگ بالنده، تاریخ و ادبیات ایرانیان سرشار از بزرگ مردی و شجاعت است؛ رسالت انسانی ما نیز این است که دیگردوستی را بر خود مقدم بداریم.
محبی با تاکید بر پذیرش نقد سازنده گفت: نگاهم برای پیشرفت استان این است که باید بستری فراهم شود تا با نشاط و ظرفیت بالا هر نقدی را برای پیشرفت بهتر استان بپذیریم .

وی در پایان گفت: تلاش خواهم کرد در انتخاب و جایگزینی مدیران کسی که صلاحیت و شایستگی بیشتری نسبت به دیگران دارد، جایگزین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار