2 پروژه 6 کلاسه با همت بنیاد برکت در استان سیستان و بلوچستان کلنگ زنی شد

فنوج (پانا)- مراسم کلنگ زنی 2 پروژه 6 کلاسه در سیستان و بلوچستان با همت بنیاد برکت و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان با زیربنای هزارمترمربع با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در شهر فنوج انجام شد.

کد مطلب: ۸۰۶۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
2 پروژه 6 کلاسه با همت بنیاد برکت در  استان سیستان و بلوچستان  کلنگ زنی شد

علیرضا نخعی در مراسم کلنگ زنی این دو پروژه شش کلاسه گفت:همیشه عنایت و نگاه ویژه مقام معظم رهبری در بحث ایجاد فضای آموزشی در قالب بنیاد برکت شامل حال این استان بوده که این نشان دهنده توجه ویژه رهبر فرزانه انقلاب به مناطق محروم می باشد.

وی تصریح کرد:با توجه به فرمان مقام معظم رهبری امسال از طریق بنیاد برکت هزارپروژه به مناطق محروم کشور اختصاص داده شد که در این بین استان سیستان و بلوچستان بیشترین سهم یعنی 200پروژه را خواهد داشت که تا سه سال آینده تکمیل و تحویل می گردد.

نخعی ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد برکت، یاد آور شد:دستگاه تعلیم و تربیت خود را مدیون بنیاد برکت می داند چرا که در این سال های اخیر 120 فضای آموزشی را ایجاد و در اختیار دانش آموزان این مرز و بوم قرار داده است.

وی با اشاره به شرایط فضای آموزشی در روستاهای دور افتاده و محروم استان،گفت:در جلسه اخیر درچابهار که با حضور ارزشمند وزیر محترم و مدیران کل استان های کشور همراه بود با عنایت ویژه وزیر محترم تعهد ایجای 100پروژه یک کلاسه و دو کلاسه توسط شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل استانها در مناطق محروم این استان ایجاد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:حرکت زیبایی که با تدبیر وزیر محترم اتفاق خواهد افتاد نماد وحدت و همدلی در دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت خواهد بود که برای نسل های آینده به یادگار خواهد ماند.

وی همراهی و همگامی سایر ارگان ها با دستگاه عظیم تعلیم و تربیت را نشانه درک و فهم درست مسئولین از شرایط آموزش و پرورش دانست و گفت:هر ارگانی که با آموزش و پرورش تعامل و همراهی را دارد نشان دهند درک بالا و شخصیت واقعی آنها است و حرکت مثبت آنها در جهت اصلاح امور و حفظ جامعه از گزند آسیب های اجتماعی ملموس خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار