برنامه‌ها و طرح‌های صدا و سیمای استان تقویت می‌شود

بوشهر ( پانا ) استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش رسانه ملی در استان گفت: تقویت برنامه‌ها و طرح‌های صدا و سیمای استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

کد مطلب: ۸۱۱۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ها و طرح‌های صدا و سیمای استان تقویت می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر ، عبدالکریم گراوند در نشست با مسئولان بخش‌‌های خبر، تولیدرادیو و تلویزیون، فرستنده و فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه افزایش امید در جامعه مورد توجه ویژه قرار دارد اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران که در برنامه‌ها و توطئه‌های نظامی خود علیه ایران توفیق نیافتند درصدد ناامید کردن مردم شدند که صدا و سیما برای مقابله با این ترفند نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

وی، تقویت اتحاد، انسجام و همدلی مردم با مسئولان را یکی از راه‌های مهم مقابله با ترفند دشمنان دانست و تصریح کرد: هر چند همه رسانه‌ها در تقویت امیدواری مردم نقش مهمی دارد ولی برنامه‌های صدا و سیما در این عرصه تاثیرگذار است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت برنامه‌های صدا و سیمای استان بیان کرد: دست‌اندرکاران صدا و سیمای استان خالصانه در خدمت نظام اسلامی و مردم هستند و در راستای افزایش امید در جامعه تلاش می‌کنند که ضمن قدردانی از تلاش آنها، تقویت برنامه‌های صدا و سیمای استان مورد توجه ویژه قرار دارد.

گراوند با بیان اینکه در ایام نوروز این استان جزء سه استان برتر میهمان‌پذیر معرفی شد خاطر نشان کرد: بر اساس آمارهای موجود تاکنون 8.2 میلیون خودرو در محورهای مختلف استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروز تردد کرده‌اند که نشان از افزایش حضور گردشگران نوروزی دارد.

وی، از افزایش اقامت گردشگران در هتل‌های استان خبر داد و بیان کرد: بر اساس آمار جامعه هتل‌داران استان بوشهر 25 درصد اقامت گردشگران نوروزی در هتل‌های استان نسبت به نوروز گذشته افزایش داشته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری از جمله ساخت هتل در اولویت برنامه‌ها است تصریح کرد: برای ساخت هتل‌های پنج و شش ستاره اقدامات مهمی انجام شده که به زودی تفاهم‌نامه ساخت این هتل‌ها در مرکز استان بوشهر منعقد می‌شود.

گراوند با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر افزود: در معرفی ظرفیت گردشگری استان خوب عمل نشده که صدا و سیما در این عرصه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

وی، با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری زود بازده است گفت: استان بوشهر ظرفیت فوق‌العاده‌ای در عرصه گردشگری دارد که باید قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه بیشتر معرفی شود.

استاندار بوشهر، بافت تاریخی بوشهر را یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری دانست و تصریح کرد: در شناساندن بافت تاریخی بوشهر زیاد فعالیت نشده که باید این عرصه به عنوان مقصد گردشگران معرفی شود.

گراوند، با اشاره به قابلیت صنایع دستی استان بوشهر بیان کرد: محصولات مهم صنایع دستی از قابلیت مهم بخش گردشگری است که نوروز امسال قدم‌های مهمی در معرفی این محصولات برداشته شد به‌گونه‌ای که 10 میلیارد ریال گردش مالی فروشندگان صنایع دستی استان بوشهر بوده است.

وی، محصولات صنایع دستی را هویت فرهنگی و هنر یک منطقه و سرزمین دانست و تاکید کرد: استان بوشهر در عرصه تولید محصولات صنایع دستی در مناطق مختلف آن بر اساس ظرفیت‌های سرزمینی از قابلیت مهمی برخوردار است که باید این قابلیت بیشتر معرفی شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر برنامه‌ریزی برای نوروز سال 1398 گفت: نخستین ستاد تسهیلات خدمات سفر استان بوشهر در راستای برنامه‌ریزی برای نوروز سال آینده تشکیل می‌شود.

گراوند با اشاره به برنامه روز ملی خلیج فارس تصریح کرد: برای برگزاری برنامه روز ملی خلیج فارس برنامه مهمی تدوین شده که این مهم باید از هم اکنون برجسته و مورد توجه قرار بگیرد.

وی، با اشاره به بحران کم‌آبی در استان بوشهر افزود: فرهنگ مصرف بهینه آب در بخش‌های آشامیدنی و کشاورزی باید ترویج شود چراکه مصرف سرانه آب در استان بوشهر نسبت به استانداردهای تعیین شده بسیار بالا است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار