مدیرعامل شرکت شهر سالم خبر داد

مراجعه بیش از 18 هزارنفر به درمانگاه‌های شهر سالم در تعطیلات نوروز

تهران (پانا) - به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم، بیش از 18 هزار و 500 نفر از شهروندان از خدمات شبانه روزی مراکز بهداشتی درمانی شهر سالم در تعطیلات نوروز استفاده کردند.

کد مطلب: ۸۱۰۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

حمید چوبینه با اشاره به خدمات رسانی همه جانبه مناطق و دستگاه های ارائه دهنده خدمات شهری در تعطیلات نورورز، گفت: شرکت شهر سالم شهرداری تهران نیز همگام با سایر دستگاه های مسئول شهری با برنامه ریزی منسجم خدمات بهداشتی درمانی کاملی را به شهروندان و مسافرین نوروزی و پرسنل شهرداری تهران در طول ایام نوروز ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: از بیست و نهم اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین امسال به 18 هزار و 688 نفر از شهروندان خدمات بهداشتی درمانی شبانه روزی در مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم ارائه شده است که سهم خدمات اورژانسی و عمومی ارائه شده 17 هزار و 346 نفر بوده و خدمات دیگر شامل دندانپزشکی، تصویربرداری پزشکی، فیزیوتراپی، دیالیز، مامایی و آزمایشگاه بوده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم افزود: خدمات ارائه شده در سه مرکز بهداشتی درمانی 1، 3 و 5 به صورت شبانه روزی و در ایام تعطیل نیز بوده است و در بقیه مراکز خدمات در روزهای غیرتعطیل ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، وی همچنین با اشاره به خدمات ارائه شده به پرسنل شهرداری تهران در ایام تعطیلات نوروز، گفت: این خدمات شامل صدور 173 معرفی نامه بستری و سرپایی، 140 مورد مشاوره و پیگیری تلفنی توسط مددکار و 10 مورد بازدید بعمل آمده از بیماران توسط مددکاران بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار