رئیس کل دادگستری استان البرز : کاهش محسوس سرقت در استان البرز

کرج (پانا) - رئیس کل دادگستری استان البرز با تبیین اقدامات انجام شده برای کاهش وقوع سرقت در استان گفت: این اقدامات آثار خوبی در زمینه کاهش سرقت داشته ولی باید توجه داشت که بر اساس مطالعه انجام شده در دادسرای کرج ریشه بیش از 90 درصد سرقت‌ها در نبود شغل است .

کد مطلب: ۸۱۰۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کل دادگستری استان البرز : کاهش محسوس سرقت در استان البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز با تبیین اقدامات انجام شده برای کاهش وقوع سرقت در استان گفت: این اقدامات آثار خوبی در زمینه کاهش سرقت داشته ولی باید توجه داشت که بر اساس مطالعه انجام شده در دادسرای کرج ریشه بیش از 90 درصد سرقت‌ها در نبود شغل است .

وی افزود: اگر می‌خواهیم با سرقت مقابله کنیم باید وضعیت اقتصادی و معیشت مردم بهبود یابد که نامگذاری سال‌ها با عناوین اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب بیانگر اولویت داشتن مسائل اقتصادی بر دیگر مسائل است و نیازمند اقدامات عملی و جدی توسط دولتمردان در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با مالخرها در استان گفت:‌ این طرح از سال 94 اجرایی شد و نتایج خوبی را در پی داشته است و در سال آینده نیز با قدرت و گستره بیشتری پیش خواهد رفت؛ نکته شایان توجه در نتایج اجرای طرح این است که با اجرای آن با وجود اینکه سرقت در کشور رشد سالانه 5 الی 10 درصدی خود را ادامه داده ولی در استان البرز با وجود نوپا بودن طرح، 18 درصد کاهش را در سال 96 در مقایسه با سال 95 تجربه کردیم.

فاضلیان با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه همواره هزینه‌بر و نیازمند حوصله و مجال بیشتری برای اجرا هستند گفت: نکته جالب توجه این است که اجرای طرح برخورد با مالخرها در استان البرز در عرض دو سال آثار خود را نشان داده است ولی ما بر این دستاوردها بسنده نکرده و مصمم هستیم سرقت را از اولویت‌های جرایم استان خارج کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار