سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران : استعفای نجفی احتمالا پذیرفته نخواهد شد

درباره گزینه‌های جدید صحبتی نشد

تهران (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت موضوع سرپرستی یا جایگزینی شهردار تهران مطرح نشد.

کد مطلب: ۸۱۰۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران : استعفای نجفی احتمالا پذیرفته نخواهد شد

علی اعطا در حاشیه جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: جلسه رسمی شورا ۱۹ فروردین است که بحث استعفا با حضور شهردار برگزار می شود و دلایل مطرح خواهد شد.

وی گفت: امروز جلسه هم اندیشی داشتیم که غیررسمی و با حضور نجفی و برای طرح دیدگاه ها و اخبار بود و مصوبه ای هم نداشت.

اعطا با بیان اینکه در این جلسه موضوع استعفای نجفی نیز مطرح شد، گفت: ایشان بر استعفا پافشاری دارند و اصرار دارند که پذیرفته شود.

وی تاکید کرد: دلیل اصلی استعفا بیماری اعلام شده و تنگناهایی که در این دوره وجود داشت.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی مطرح می کنند که اگر نجفی بیمار بود، چرا به عنوان شهردار انتخاب شد، گفت: این بیماری موضوع جدیدی است و دلیل اصلی استعفا است و تحمل فشارهایی که وجود دارد برای ایشان ممکن نیست.

وی یادآور شد: اعضا از این موضوع ناراحت هستند و فضا به اینگونه نیست که استعفا پذیرفته شود. باید منتظر روز نوزدهم بود که بعد از طرح دلایل، نتیجه گیری و رای گیری می شود. هیچ بحثی درباره گزینه سرپرستی مطرح نشده و هیچ گزینه احتمالی معرفی نشده است و آنچه در شبکه های اجتماعی و رسانه ها درباره جانشین گفته شده صحت ندارد.

این جلسه صرفا برای تبادل نظر اخبار و دیدگاهها بود و نجفی هم حضور داشت. براساس قانون تا زمانیکه شورا استعفا را نپذیرد، نجفی همچنان سر کار خواهد بود.

اعطا درباره حضور هاشمی در شهرداری هم گفت: اصلا این موضوع مطرح نشده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اسامی افراد مختلفی در فضای مجازی به عنوان جایگزین مطرح می شود، تاکید کرد: هیچ بحثی درباره گزینه های جدید شهرداری مطرح نشده است.

وی ادامه داد: متن استعفای خلاصه تری هم از سوی نجفی مطرح شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار