سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس: تکریم خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

شیراز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از وظایف مهم مسئولین در جمهوری اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و تکریم خانواده معظم شهدا یکی از راه های ترویج این نوع فرهنگ است .

کد مطلب: ۸۰۹۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس: تکریم خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

عبدالرسول احمدی در دیدار نوروزی با خانواده شهید فرهنگی ، علی اصغر فرح بخش، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه سه هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان، گفت : یکی از وظایف مهم مسئولین در جمهوری اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و تجلیل از خانواده معظم شهدا یکی از راه های ترویج این نوع فرهنگ است .

احمدی در این دیدار که با حضور معاون آموزش ابتدایی و رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس انجام شد، گفت: نحوة زندگی انسان نشانة مرده و یا زنده بودن اوست ، از این لحاظ می توانیم ببینیم چگونه شهید زنده است ؛ هر چه به شهدا در اندیشه و عمل نزدیکتر باشیم ، زنده ایم و گرنه مرده ای بیش نیستیم .

وی تکریم خانواده های محترم شهدا را از افتخارات خود برشمرد و گفت : شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آن ها در زندگی ما حس شود، بنابراین همه باید ادامه دهنده راه شهدا و حافظ آرمان های این عزیزان به منظور حفظ و ترویج ارزش های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود :عزت و سربلندی ما از برکت خون شهدای عزیز است و ما باید با عمل به وصیت شهدای گرانقدر، از جمله احساس مسئولیت ، تعهد به کار و اخلاص در عمل و پیروی از رهبری با تمام توان در مسیر آنان حرکت نماییم .

در این دیدار برادر شهید فرح بخش ،ضمن بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر، بر حرکت در مسیر شهدا تاکید کرد و برای مسئولین کشور و از جمله مدیران و مسئولین بزرگترین نهاد آموزشی و پرورشی کشور در تعلیم و تربیت صحیح آینده سازان ایران اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

فرهنگی شهید ،علی اصغر فرح بخش در سال 1365 در منطقه عملیاتی حاج عمران به فیض شهادت نائل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار