دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش فارس خبرداد:

اسکان بیش از 760 هزار نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش فارس

شیراز (پانا) - دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش فارس از پذیرش بیش از 760 هزار نفر روز مسافر، درمدارس واماکن وابسته به آموزش وپرورش استان تا صبح روز5 فروردین خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۸۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از 760 هزار نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش فارس

خدابخش شهبازی گفت: استان فارس به دلیل جاذبه های متعدد مذهبی و گردشگری ، در ایام نوروز میزبان جمع زیادی از هم میهنان و بویژه فرهنگیان گرامی است .

دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش فارس افزود: در همین راستا بیش از 13 هزار کلاس درس در 1680 مدرسه و در قالب68 پایگاه پذیرش مسافرین نوروزی در سراسر استان فارس مهیای پذیرش فرهنگیان و سایر هموطنان می باشد .

وی با اشاره به نبود امکانات اقامتی مناسب در بسیاری از شهرستان ها و مناطق فارس، گفت: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پروش در شهر شیراز، پذیرای مهمانان فرهنگی از سراسر کشور است و در سایر شهرستان ها و مناطق فارس نیز این ستاد همه هموطنان عزیز را پذیرش می نمایند .

شهبازی در ادامه گفت: تمامی باشگاه ها ،خانه های معلم ،خوابگاه ها و اردوگاه های دانش آموزی در سراس استان فارس برای اسکان مسافرین نوروزی آماده شده ودر صورت بروز شرایط نامساعد جوی وکمبود فضا برای اسکان نیز، 36 سالن ورزشی برای این مهم پیش بینی شده است .

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی آموزش وپرورش فارس در خصوص آخرین آمار اسکان مهمانان نوروزی گفت:تاصبح روزیکشنبه 5 فروردین ماه، 254هزار و 525 نفر در قالب 70هزار و 701 خانواده ودر مجموع 763 هزار و 574 نفرروز درمدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس اسکان داده شده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار