حادثه رانندگی در سردشت جان یک نفر را گرفت

ارومیه (پانا) مسئول فوریت های پزشکی سردشت گفت: یک نفر در حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر سردشت کشته شد.

کد مطلب: ۸۰۹۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
حادثه رانندگی در سردشت جان یک نفر را گرفت

ریبین سوری مسئول فوریت های پزشکی سردشت اظهار کرد: بر اثر شاخ به شاخ شدن دو خودروی پراید در ۷ کیلومتری شهر سردشت حوالی روستای "باغی" یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

کارشناس مسئول فوریت های پزشکی سردشت به جزئیات بیشتر اشاره کرد و افزود: طی تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۱۵، از وقوع این حادثه خبر دار شدیم که بلافاصله دو اکیب از تکنیسین های این فوریت به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: به محض رسیدن بر بالین مصدومان عملیات اولیه آتل بندی و کنترل خونریزی انجام گرفت و سپس مصدومان توسط دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان سردشت منتقل گردیدند.

سوری بیان کرد: یکی از مصدومان پس از انتقال به اتاق عمل بیمارستان جهت کنترل خونریزی داخلی، متاسفانه حین عمل فوت کرد.

مسئول فوریت های پژشکی سردشت ادامه داد: یکی دیگر از مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان ارومیه منتقل شد و مصدوم سوم باحال عمومی خوب در بیمارستان سردشت تحت نظر است.

وی با بیان اینکه امروز فوریتهای پزشکی روز پرمشغله ای را پشت سر گذاشته، اظهار کرد: به دلیل واژگونی خودروی پراید در جاده روستایی شهر ربط به روستای "گوله" یک نفر مصدوم، در حادثه ای دیگر بر اثر برخورد وسیله نقلیه موتوری با عابر پیاده موجب مصدومیت وی شد.

سوری اضافه کرد: در آخرین حادثه یک موتور سیکلت به علت عدم تعادل واژگون و راکب آن مصدوم شد که در تمامی حوادث با حضور به موقع ۱۱۵ ، مصدومان به بیمارستان سردشت منتقل و در حال حاضر با وضعیت مناسب در بخش بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار