مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی:

بهره‌مندی بیش از 144 هزار مددجو از بیمه حوادث در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گفت: 144 هزار و 872 مددجو در آذربایجان غربی از بیمه حوادث بهره‌مند هستند.

کد مطلب: ۴۳۲۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ، جلال حسین‌زاده اظهار داشت: در این مجموعه برای حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از خانواده‌های تحت‌پوشش و مددجویان استان اقدام می‌شود، تا از این رهگذر گامی هر چند کوتاه برای رفع مشکلات‌شان برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه همه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی زیرپوشش خدمات مختلف بیمه حوادث قرار گرفته‌اند، افزود: این موضوع به معنای واقعی کلمه در کمیته امداد استان تحقق یافته است، که رضایت مددجویان را به دنبال داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با اظهار اینکه 69 هزار و 956 خانوار زیرپوشش خدمات بیمه حوادث در استان قرار گرفته‌اند، یادآوری کرد: حدود 144 هزار و 872 نفر از این سری خدمات تعریف شده در زمینه بیمه حوادث بهره‌مند هستند.

حسین‌زاده با بیان اینکه تاکنون اعتباری بالغ بر 312 میلیون و 762 هزار ریال در این زمینه صرف شده است، یادآوری کرد: برای ارائه خدمات گوناگون در زمینه‌های مختلف از جمله خدمات بیمه‌ای به طور مستمر در تلاش هستیم.

این مسئول با بیان اینکه طول سال در زمینه‌های گوناگون خدمات مختلف در حال ارائه به افراد زیرپوشش و جامعه هدف‌مان هستیم، یادآوری کرد: در این زمینه مردم نیکوکار و خیر استان و حامیان ایتام همواره مشارکت نزدیک و موثر با مددکاران این مجموعه داشته‌اند.

وی به اجرای طرح جلوگیری از سوءتغذیه کودکان زیر شش سال، بیمه درمان، خدمت ویژه درمان دولتی، بهداشت مددجویان و بیمه‌های اجتماعی اشاره کرد، گفت: از طرف دیگر مساعدت‌های موردی از محل اعتبار کمیته امداد و درآمدهای این مجموعه نیز پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی به تحت پوشش قرار دادن خانواده‌هایی که سرپرست آنها بنا به دلایلی در ندامتگاه به سر می‌برند اشاره کرد، گفت: در این زمینه نیز با همراهی سازمان‌‌های ذی‌صلاح اقدامات سازنده‌ای در حال انجام گرفتن است.

حسین‌زاده تلاش برای اشتغال‌زایی خانواده‌های زیرپوشش همچنین توانمندسازی و در نهایت خارج کردن آنها از چرخه حمایتی را مورد تاکید قرار داد، گفت: معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان فراخور استعداد، توانایی و خواست مددجویان نسبت به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مبادرت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی به اجرای طرح‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی، صنایع دستی، دامپروری، کشاورزی و ... در مناطق مختلف آذربایجان غربی اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر تسهیل در جهت پرداخت تسهیلات بانکی نسبت به آموزش و مشاوره برای مددجویان هم اقدام می‌شود.

این مسئول ضمن تقدیر و تشکر از سازمان‌های مختلف، خیران و حامیان این مجموعه در ثمربخش واقع شدن اقدامات صورت گرفته، گفت: در صورت شکل‌گیری همکاری و همدلی مضاعف می‌توان مشکلات طبقه بی‌بضاعت جامعه را تا اندازه زیادی رفع کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار