مدیرکل آموزش و‌ پرورش مازندران

من سرباز هستم و داعیه لباس سرداری ندارم

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در واکنش به سؤال خبرنگاران در مورد لغو‌ آیین تودیعش گفت: «وزارتخانه تصمیمی گرفت، به ما اعلام کرد و ما نیز پذیرفتیم. من سرباز هستم و داعیه لباس سرداری ندارم.»

کد مطلب: ۸۰۸۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
من سرباز هستم و داعیه لباس سرداری ندارم

سید علی قاسمی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد خدمات سفر مازندران گفت: «بیش از چهار سال است که مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هستم و همیشه خود را سرباز نظام جمهوری اسلامی می‌دانم و با همین نگاه کار می‌کنم.»

او افزود: «همیشه تصمیمی که می‌گیرم با این نگاه است که قرار است تا پنجاه سال مدیر باشم به این معناکه کارها و تصمیم‌هایم بنیانی باشد و برای آینده بماند.»

قاسمی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص لغو آیین تودیعش در بیست و هشتم اسفند ۹۶ گفت: «مدت خدمتم به صورت قانونی به 35 سال رسیده است و طبق سیاست وزارتخانه خدمت مدیران با سن خدمت بالای 35 سال به پایان می‌رسد.»

او افزود: «وزارتخانه تصمیمی گرفت، به ما اعلام کرد و ما نیز پذیرفتیم. دو رکعت نماز شکر خواندم. همان شب هماهنگ کردیم تا مراسم معارفه صبح فردا انجام شود. اما ساعت ده شب معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که مراسم لغو شده است. این لغو شدن توهین به من بود.»

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: «من سرباز هستم و و داعیه لباس سرداری ندارم. معبد من در آموزش و پرورش کلاس درس و دانش‌آموز است. به سفارش برادر شهیدم وارد آموزش و پرورش شدم. در کلاس درس لذت می‌برم و میز مدیریت برای من امری عارضی است.»

قاسمی با بیان اینکه بر اساس فهم عموم مدیریت خوبی داشتم، گفت: «من تنها مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هستم که تنها وارد اداره کل آموزش و پرورش شدم و حتی یک نیرو با خود نیاوردم. بیش از صد مدیر را وارد این دستگاه کردم که پیش از آن مطرح نبودند. طبیعتا خطاهایی هم وجود داشته است. مدیران ما در سخت‌ترین و پرالتهاب‌ترین شرایط از هر جهت، آموزش و پرورش را آرام و بی‌تنش اداره کردیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار