پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی 97-96

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 97-96 پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۶۶۷۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، متن پیام «سید علی قاسمی» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رایحه مهر در فضا پیچید و در بهار تعلیم و تربیت با عطر دل انگیز ایثار و شهادت عجین گشت و فرهنگ ایثار از دروازه های گشوده مدرسه ها تجلی دوباره یافت. سر آغاز فصلی که در سایه تلالوی آفتاب آن، مهرورزی و محبت و فداکاری معلمان، نور روشنگری و هدایت را در جان فرزندان کیان اسلامی نثار می کند تا با رشد و بالندگی ترسیم کننده فردایی روشن گردند. بر صاحبان خرد و اندیشه و به ویژه به فرهنگیان گرانقدر، پرتلاش، دلسوز و متعهد و دانش آموزان عزیز و همه ره پویان طریق علم و معنویت است که با کاربست سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نیروی انسانی کار آمد، متعهد و متخصص، دست در دست هم و همدل و همپای هم، ضامن بقا و سازندگی این کهن بوم و بر باشیم.‌

اینجانب بر خویش فرض می دانم ضمن عرض تهنیت به مناسبت بازگشایی مدارس و پاسداشت حرمت خون سالار شهیدان، حسین ابن علی (ع) و ایثارگران دفاع مقدس و حماسه آفرینان جنگ تحمیلی و همچنین یادمان ویژه از شجاعت دلاوران و جان بر کفان مدافع حرم ، با ادای احترام به روح والا و پرفتوح امام راحل و تمامی شهدای گرانقدر بالاخص به شهدای عزیز فرهنگی و دانش آموز، آرمان‌های متعالی این عزیزان را تا همیشه، سرلوحه گفتار و کردارمان نماییم.

مهر فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به همه این فرهیختگان، اعلام و ابلاغ نماییم. در آغاز سال تحصیلی، از دانش آموزان و دانش پژوهان عزیز انتظار می رود که قدر این دوران سرنوشت ساز را بدانند و با اتکال به خدا و اعتماد به نفس و تلاش و جدیت در فراگیری علم و دانش، شاهراه سعادت و موفقیت خود را به سوی آینده ای درخشان بگشایند.

امید است در سالی که از جانب مقام معظم رهبری، مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، به کمک معلمان عزیز و فرهنگیان گرانقدر و فرهیخته استان و با عزمی راسخ برای وصول به چشم اندازها و تحقق اهداف متعالی نظام، شاهد پیشرفت همه جانبه آموزش و پرورش و شکوفایی دانش آموزان عزیز استان مازندران باشیم .

و من الله توفیق

سید علی قاسمی

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار