معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

انجمن اولیا و مربیان ظرفیت بسیار خوبی است که به کمک آموزش و پرورش آمده است

تهران (پانا) - نشست تخصصی نظارت بر فعالیت های انجمن اولیا و مربیان در سالن شورای اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان ظرفیت بسیار خوبی است که به کمک آموزش و پرورش آمده است

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، یداله شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه ما در آموزش و پرورش پتانسیل های بسیار خوبی داریم ،تاکید کرد: انجمن اولیا و مربیان ظرفیت بسیار خوبی است که به کمک آموزش و پرورش آمده است اما متاسفانه خیلی مورد توجه قرار نگرفته است.

وی افزود: کم رنک بودن نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس ناشی از کمرنگ بودن حوزه نظارت بر فعالیت های انجمن اولیا و مربیان می باشد.

رئیس حوزه نظارت بر فعالیت های انجمن اولیا و مربیان انجمن اولیا و مربیان شهرستان های استان تهران با تاکید بر اینکه متاسفانه فعالیت های انجمن اولیا ومربیان در مدارس به موضوعات خاصی محدود می شوند ، اظهار داشت: بجای استفاده و بکارگیری مهارت ها و تخصص های اولیا، همیشه سعی در برطرف شدن نیازهای مدرسه از طریق انجمن اولیا و مربیان مطرح بوده است که چندان قابل قبول نیست و باید اهداف تشکیل انجمن تشریح و در راستای آن اهداف حرکت نمود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: همه ی فعالیت های انجمن نیاز به نظارت دارد و انتظار می رود مصوبات آن منجر به اجرا و خروجی داده ها در مورد ترسیم نقشه راه بومی شده به صورت دستورالعمل باشد.

گفتنی است این جلسه علاوه بر فعال ترنمودن حوزه نظارتی استانی و منطقه ای بر فعالیت های انجمن اولیا و مربیان منطقه و مدرسه ، فرم های نظارتی عملکرد مالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار