معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

اقتصاد مقاومتی از اولویت های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران می باشد

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان رویکرد اصلی کشور از اولویت های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان می باشد .

کد مطلب: ۶۹۸۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، یداله شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استانن تهران،گفت: اقتصاد مقاومتی زمانی می تواند تحقق یابد که یک سلسله نهادها ،گرایش ها، محرک ها و انگیزه ها در جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی سوق پیدا می کند و همه برای بهبود بخشیدن به اوضاع و شرایط موجود مصمم باشند.

وی با اشاره به اینکه ،اقتصاد مقاومتی به عنوان رویکرد اصلی کشور از اولویت های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران می باشد، تاکید کرد: تعلیم و تربیت ، فرهنگ سازی ، میانه روی و صرفه جویی در انجام هزینه ها ، مدیریت بر امور درآمدها و ایجاد هماهنگی میان نیاز ها با وسایل و امکانات محدود از جمله موارد مورد توجه در این راستا می باشد.

شهباز بیگی ادامه داد: یکی از دستگاه هایی که در این زمینه می تواند موثر واقع شود ومردم را به سوی اقتصاد مقاومتی گرایش دهد و آنها را آگاه سازد آموزش و پرورش است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ، در این استان تصریح کرد: تبین برنامه واقدامات در حوزه اقتصاد مقاومتی، بررسی چالش ها و ارائه راهکارهای ، بررسی گزارش عملکرد 9 ماهه مناطق، فعال نمودن کارگروه اقتصاد مقاومتی، پیگیری کمیته های پشتیبانی ، فرهنگی و آموزشی از جمله مواردی است که در مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران مورد اجرا و ارزیابی قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار