معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تشکیل کارگروه توسعه مدیریت در سطح شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تشکیل کارگروه توسعه مدیریت در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۹۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه توسعه مدیریت در سطح شهرستان های استان تهران

یداله شهباز بیگی معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این باره گفت: با توجه به بخشنامه 30251 مورخ 97/2/26 وزارت متبوع مقرر شده است که کارگروه توسعه مدیریت در سطح استان برگزار و از تشکیل کارگروه های کمیته های قبلی پرهیز شود.

وی با اشاره به سیاست گذاری جدید، از تشکیل 5 کمیته در استان خبر داد و افزود: تصمیمات مدیریتی و اداری می بایست در قالب این پنج کمیته در استان بررسی و نتایج کمیته ها در کارگروه توسعه مدیریت استان مطرح و پس از تصویب به مرحله اجرا در آید.

شهبازبیگی ادامه داد: کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی، کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی، کمیته سرمایه انسانی، کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و کمیته مدیریت عملکرد از جمله پنج کمیته ای است که کارگروه توسعه مدیریت در استان را تشکیل می دهد.

نایب رئیس کارگروه توسعه مدیریت استان با اشاره به اینکه ریاست این کارگروه بر عهده مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران می باشد تصریح کرد: شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، رئیس حوزه ارزیابی عملکرد، نماینده رؤسای مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران ، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و یک نفر صاحب نظر از جمله اعضای این کارگروه می باشند.

معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت دبیرخانه کارگروه توسعه مدیریت بر عهده رئیس امور اداری و تشکیلات استان بوده و کارشناس مسئول تشکیلات و تحول اداری به عنوان دبیر کارگروه معرفی گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار