رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرچک:

خدمت به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه مسئولان است

قرچک (پانا) - رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرچک گفت: خدمت به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه مسئولان است.

کد مطلب: ۸۰۷۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرنگارپانا از شهرستانهای استان تهران، مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک به همراه آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسین ابویسانی مشاور فرماندار در امور ایثارگران و مدیر روابط عمومی فرمانداری به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، با خانواده شهید سعید سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

مسعود مرسل پور، فرماندار و رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک در این دیدار ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا برای مسؤولین نعمت است.

وی ضمن تأکید بر این موضوع که خدمت به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود:: امنیت و اقتدار این ایران اسلامی در جهان، مدیون مجاهدت، رشادت، صبر و استقامت پدران، مادران و خانواده‌های والامقام شهدا و ایثارگران است.

در این دیدار پدر شهید سعید سلیمانی در بستر بیماری بود که با توجه به مشکلاتی که خانواده شهید در بحث درمان داشتند، با دستور فرماندار و پیگیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این مشکل در حال رفع است.

گفتنی است در پایان این دیدار توسط مسعود مرسل پور فرماندار و رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک از خانواده شهید سعید سلمیانی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

شهید سعید سلمیانی در سال ۶۲ توسط رژیم بعث عراق در منطقه گیلان غرب به فیض شهادت نائل آمد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار