اختتامیه دومین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه دومین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دومین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، مراسم اختتامیه دومین المپیاد سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی که با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری اجرا می‌شود با حضور دانش‌آموزان برگزیده کشوری، اولیاء، اساتید، حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم فناوری‌های سلول­های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان، سالاریان معاون و تنی چند از مسئولان مرکز در سالن آمفی تئاتر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مهاجرانی ضمن نکوداشت نخبگان جوان خواستار تلاش بیشتر آنان و فراهم‌سازی بستر ترقی کشور در تمامی عرصه‌ها با اتکا به توان علمی جوانان ایرانی شد.

سپس حمیدیه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده، المپیاد سلول­های بنیادی را به دلیل اهمیت آن در آینده علمی جهان حائز اهمیت شمرد و از برگزیدگان المپیاد خواست به موفقیت‌های کوچک بسنده نکنند و برای ارتقاء جایگاه علمی کشور بکوشند، تلاش کنند و در این راه دچار آفت غرور نشوند.

در پایان این مراسم لوح، تندیس و هدایای دانش‌آموزان برگزیده به آنان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار