در شهرستان بدره صورت گرفت:

چهارمین المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای

ایلام ( پانا ) - چهارمین المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای با مشارکت اولیاء و مسئولین در شهرستان بدره برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۶۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای

چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان با حضور مدیر آموزش و پرورش بدره، رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و همراهان، دانش آموزان دختر دبیرستان متوسطه اول حضرت زینب(س)، مسئولین نهاد ها و ادارات شهرستان، اولیاء دانش آموزان و با مشارکت و همکاری استانداری در محل سالن ورزشی خلیج فارس شهرستان بدره برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش بدره ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و همچنین تبریک روز شهید عنوان کرد: ورزش نقشی انکارناپذیر در تمامی مراحل زندگی انسان دارد، و شرکت در المپیاد های ورزشی تأثیر بسزایی در شادابی دانش آموزان ایفا می کند. وی افزود: شرکت کردن دانش آموزان در المپیاد های ورزشی منجر به پرورش خصلت های جوانمردی، گذشت، احساس مسئولیت، احترام، اعتماد به نفس، اجتماعی شدن و رشد اخلاقی در آن ها می شود.

سپس محمدی رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اظهار داشت: هدف از برگزاری المپیاد های ورزشی، ایجاد روحیه ی نشاط و شادابی در دانش آموزان، آشنایی با بازی های بومی و محلی، افزایش توانایی و مهارت جسمانی و شناسایی و شکوفایی استعداد های دانش آموزان در مدارس است.

گفتنی است در این مراسم دانش آموزان آموزشگاه حضرت زینب (س) به انجام حرکات ورزشی از جمله دوچرخه سواری و اسکیت پرداختند و در پایان از دانش آموزان برتر در رشته های مختلف ورزشی با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار