مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام:

المپیادهای ورزشی تحولی اساسی در تربیت نسلی شاداب و با نشاط است

ایلام ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: بر اساس پژوهش های علمی افراد ورزشکار در مقایسه با سایر افرادی که ورزش نمی کنند از سطح یادگیری بالاتری برخوردارند.

کد مطلب: ۸۰۵۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
المپیادهای ورزشی تحولی اساسی در تربیت نسلی شاداب و با نشاط است

المپیاد درون مدرسه ای در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت استان و مسئولان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام برگزار گردید.

فارس شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: المپیادهای درون مدرسه ای با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و جهت ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی در مدارس اجرا می‌شوند.

وی افزود: فرهنگ سازی ورزش در مدرسه، شاداب سازی فضای آموزشی مدارس و ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روحی دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی در مدارس است.

شریفی گفت: مدرسه محوری و مشارکت‌ جویی اولیا‌ء و دانش آموزان در برگزاری المپیاد ورزشی دورن مدرسه‌ای یکی از ظرفیت‌هایی است که نقش مهمی در تربیت روحی و جسمی دانش‌آموزان دارد.

ایشان اظهار داشت: المپیاد ورزشی همواره با استقبال پرشور دانش آموزان روبرو می شود و فرصتی مناسبی را برای معرفی استعدادهای ورزشی به دانش آموزان فراهم می نماید.

وی ادامه داد: امروزه باید به فعالیت های ورزشی در مدارس بیش از پیش توجه شود و امید است با اجرای المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای شاهد توسعه همه جانبه ورزش همگانی در جامعه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار