مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

کمک به نیازمندان زکات مال است

شهرری (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مراسم بزرگداشت روز نیکوکاری گفت: خدا در قرآن به ما نوید داده است که ببخشید و انفاق کنید تا من چند برابر به شما ببخشم.

کد مطلب: ۸۰۴۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک به نیازمندان زکات مال است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری در مراسم بزرگداشت روز نیکوکاری که به صورت پایلوت در مدرسه بعثت برگزار شد با تاکید بر اهمیت صفت والای نیکوکاری گفت: در جامعه ما هم انسانهای غنی هستند و هم طبقه متوسط و هم قشر ضعیف همه با هم در کنار هم در یک کشور زندگی می کنیم و ویژگی جامعه اسلامی آن است که همه به فکر همنوع خود هستند و اغنیا به فقرا کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه بخشش زکات مال حساب می شود گفت: با کمک کردن به نیازمندان و تامین مایحتاج آن ها جزو زکات دهنده ها محسوب خواهیم شد.

نصیری در ادامه گفت: کمک به نیازمندان آشنا که در بین دوستان یا وابستگان ما هستند در اولویت قرار دارد اما اگر در اطراف خود نیازمندی نبود باید کار شناسایی مستضعفین را به نهاد ویژه این کار یعنی کمیته امداد امام خمینی(ره) بسپاریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با قدردانی از تلاش های کمیته امداد گفت: امیدوارم روزی برسد که در مملکت اسلامی ایران دیگر فرد نیازمندی نباشد و همه مردم از سطح زندگی خوبی برخوردار باشند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار