توانمندی جامعه روستایی و عشایری در دستور کار قرار دارد

بوشهر ( پانا ) استاندار بوشهر ظهر امروز از سومین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشور در تهران و غرفه های استان بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۰۴۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
توانمندی جامعه روستایی و عشایری در دستور کار قرار دارد

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر: عبدالکریم گراوند در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر کشور که صبح امروز در نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت، اظهار کرد: جامعه روستایی و عشایری کشور ضمن ایفای نقش تولید محصولات کشاورزی و دامی، مسئولیت خطیر حفظ امنیت غذایی کشور را عهده دار است.

وی افزود: بهره مندی از استعدادها و ظرفیت های متنوع بالقوه و بالفعل روستایی و عشایری می تواند به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارها در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به کار آید.

گراوند با بیان اینکه تلاش عوامل بوشهری دست اندرکار برگزاری این نمایشگاه ستودنی است ادامه داد: معرفی محصولات متنوع به ویژه در زمینه صنایع کوچک، صنایع روستایی و دستی، به عنوان الگوی توسعه برای سایر روستاها به عنوان هدف، دارای اهمیت ویژه است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این نمایشگاه مورد توجه و نیاز مرکز نشینان است گفت: برگزاری این نمایشگاه و مشارکت بیش از یکصد نفر از روستائیان و عشایر بوشهری در آن، ضمن معرفی جاذبه های فرهنگی ، طبیعی و گردشگری به هموطنان ما به اشنایی آنان با استان بوشهر نیز کمک زیادی می کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح نشاط اجتماعی و برگزاری جشنواره های مختلف بومی محلی مرتبط با آن در سراسر استان از کارهای ارزشمندی است که باید تداوم یابد بیان کرد: تقویت روحیه خودباوری و توانمندی در جامعه روستایی و عشایری در دستور کار ما به صورت بلند مدت قرار دارد.








ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار