210آموزشگاه برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از تجهیز ۲۱۰ آموزشگاه در قالب ۲۱۰۰ اتاق برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی خبر داد .

کد مطلب: ۸۰۴۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
210آموزشگاه برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است

به گزارش پانا از لرستان ، خیرالله خیرایی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : آموزش و پرورش آمادگی دارد تا روزانه 10 هزار مسافر را در این مراکز پذیرش کندو علاوه بر این مراکز ، 5مرکز آموزشی ،رفاهی معلم با 300 تخت ، و اردوگاه آیت الله کمالوند با ظرفیت 25سوئیت مجهز و دانشگاه فرهنگیان نیز برای پذیرش و اسکان مهمانان تجهیز شده است .

وی به سطح امکانات مدارس تجهیز شده هم اشاره کردو افزود : از مجموع دو هزرو 100اتاق ،: 750 کلاس با امکانات درجه الف و 1300 اتاق هم با درجه ب تجهیز شده و رزرو اینترنتی مراکز اسکان هم از چهارم اسفند ماه آغاز شده است.

خیرایی تصریح کرد: سال گذشته حدود 236 هزار نفر روز پذیرش داشته‌ایم و تابستان امسال نیز 50 هزار نفر پذیرش شده است .

وی به تجهیز امکانات مراکز اسکان هم اشاره کردو ادامه داد : ، در همین راستا، 320 دستگاه یخچال، 350 تلویزیون، 545 تخته فرش و وسایل سرمایشی و گرمایشی خریداری شده است.

وی در پایان تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود از 28 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی 160 هزار مسافر در مراکز رفاهی آموزش و پرورش لرستان اسکان داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار