آماده سازی 160 مدرسه در استان همدان برای اسکان نوروزی فرهنگیان

همدان (پانا) - معاون توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از آماده سازی 160 مدرسه در استان همدان برای اسکان نوروزی فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آماده سازی 160 مدرسه در استان همدان برای اسکان نوروزی فرهنگیان

محمد بداغی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: در سه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز مدارس اسکان پذیر استان هزینه شده است.

بداغی با بیان این که امسال اتاق های نوع "ج" از گردونه اسکان خارج شده است، افزود: تمامی اتاق ها از نوع ویژه، "الف" و "ب" هستند.

وی تصریح کرد: پوشش بیمه ای برای فرهنگیان و دانش آموزانی که در مراکز اسکان استان اقامت خواهند داشت، در نظر گرفته شده است.

بداغی با بیان این که پیش بینی ما افزایش 20 تا 25 درصدی پذیرش مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان در نوروز 97 است، تصریح کرد: برآورد ما اسکان مسافران نوروزی در این مراکز تا 70 هزار نفر است.

وی با اشاره به فعالیت 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان ها، نواحی و مناطق استان، گفت: بیشترین پذیرش مسافر در همدان، ملایر، کبودراهنگ و بهار خواهد بود.

معاون توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از فعالیت 6 خانه معلم و مرکز آموزشی-رفاهی در قالب مراکز اسکان دائمی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 160 مدرسه با هزار و 443 اتاق در مراکز اسکان موقت برای پذیرش مسافران نوروزی آماده‌سازی شده است.

بداغی با بیان این که پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان دائمی از 25 اسفند و در مراکز اسکان موقت از 28 اسفند آغاز خواهد شد، افزود: فعالیت مراکز اسکان موقت تا 12 فروردین 97 ادامه می یابد.

وی گفت: امسال 300 نفر عوامل اجرایی در پایگاه های اسکان فرهنگیان فعال خواهند بود.

بداغی با اشاره به رزرو اینترنتی مسافران نوروزی از 4 اسفند، خاطرنشان کرد: تاکنون 576 نفر در در سیستم رزرواسیون اسکان فرهنگیان استان ثبت نام کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار