معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان:

استفاده از امکانات و مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان برای اسکان و پذیرش میهمانان نوروزی ضرورت دارد

سنندج(پانا)_معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت :در کنار تسهیلات ستاد استانی باید از امکانات و مراکز اقامتی آموزش و پرورش برای اسکان و پذیرش میهمانان نوروزی استفاده کرد .

کد مطلب: ۸۰۳۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از امکانات و مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان  برای اسکان و پذیرش میهمانان نوروزی ضرورت دارد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،صبح امروز حسین خوش اقبال معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان ،در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و آغاز فعالیت ستاد سفر ، از ایام نوروز فرصتی برای معرفی بهتر استان به گردشگران و میهمانان یاد کرد و گفت : باید برای ارائه خدمات به میهمانان از کلیه ظرفیت های استان به ویژه امکانات و مراکز اقامتی آموزش و پرورش بهره گرفت .

وی با بیان اینکه بر اساس تاکید استاندار کردستان امسال برنامه خدمات رسانی به مسافران نوروزی متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود ، بر برنامه ریزی ، فضا سازی و انجام تبلیغات محیطی از هم اکنون تاکید کرد و گفت : آموزش و پرورش نیز به روال سال های گذشته برای ارائه خدمات اسکان و پذیرش میهمانان نوروزی آمادگی لازم را داشته باشد .

خوش اقبال افزود : در کنار پذیرش و اسکان میهمانان و مسافران نوروزی ، زمینه حضور سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در سطح استان باید فراهم شود و در همین راستا باید ستاد های اسکان در حوزه های مختلف تشکیل شوند .

وی بهره گیری از امکانات تبلیغی ، راهنمایی میهمانان و مسافران نوروزی از بدو ورود به مرکز استان را مهم دانست و گفت : اجرای هر چه بهتربرنامه ها می تواند در معرفی استان و جذب گردشگران موثر باشد و همه در این راستا باید تلاش کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار