مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت خبر داد:

مشارکت 400مدیر در تبیین شاخص مدارس شاهد

بیرجند(پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال جاری کارگاه تبیین شاخص های مدارس شاهد در 16 استان کشور، با شرکت 400 مدیر دبیرستان های شاهد دوره دوم متوسطه در قالب 7 قطب کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۳۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 400مدیر در تبیین شاخص مدارس شاهد

محمد رضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثار گران وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در نشست مشترک معاونین این اداره کل و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان اظهار کرد: هدف از تشکیل این کارگاه ها تبیین شاخص‌های کیفیت‌بخشی مدارس شاهد و ایثارگران است که با نظر مدیران مدارس تدوین می شود.


وی، با بیان این که کلیه برنامه ها و فعالیت های مدارس شاهد در یک قالب کلی ولی متناسب با مقتضیات فرهنگ بومی هر استان انجام می شود، ادامه داد: مدارس شاهد در واقع پاسدار سلامت تعلیم و تربیت فرزندان معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثار گران هستند.


وی نگاه ویترینی به مدارس شاهد را یکی از آفات مضر دانست و تصریح کرد: مدارس شاهد بر نگاه ارزشی و انقلابی استوار است؛ که نگاه ارزشی آن متأثر از 8 سال دفاع مقدس و نگرش انقلابی آن به مثابه صیانت از این ارزش ها است.



عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: خراسان جنوبی سومین استان پراکنده کشور است که ۲۶ درصد دانش آموزانش مددجوی نهادهای حمایتی هستند.


لامعی اضافه کرد: مدارس شاهد استان نمونه یک مدرسه کامل از لحاظ آموزشی و پرورشی به شمار می روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار