نماینده یوسی مس ایران در استان البرز: هدف از آموزش محاسبات ذهنی و چرتکه، ازبین بردن ترس از ریاضی است

کرج (پانا) - ششمین دوره مسابقات علمی مهارتی دانش کاپ شش در رشته محاسبات ذهنی و چرتکه ای ریاضی با حضور ١٨٠ دانش آموز از سراسر استان البرز برگزار و دانش آموزان تیم یوسی مس ایران موفق به کسب مقام نخست مسابقات شدند.

کد مطلب: ۸۰۳۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده یوسی مس ایران در استان البرز: هدف از آموزش محاسبات ذهنی و چرتکه،  ازبین بردن ترس از ریاضی  است

سمیه غلامی نماینده یوسی مس ایران در استان البرز و برگزار کننده دوره های تخصصی آموزش محاسبات ذهنی و چرتکه در گفت‌وگو با خبرنگار البرز بیان کرد: ششمین دوره مسابقات علمی مهارتی دانش کاپ در رشته محاسبات ذهنی و چرتکه ای ریاضی با حضور ١٨٠ دانش آموز از سراسر استان البرز برگزار گردید.

وی افزود: در این رقابت سنگین دانش‌آموزان تیم یوسی مس ایران در استان البرز با کسب مقام قهرمانی توانستند رتبه نخست این رشته از مسابقات دانش کاپ را به خود اختصاص دهند.

غلامی توانایی این دانش آموزان را در محاسبات بی‌نظیر شمرد و گفت: هدف این رشته ازبین بردن ترس از ریاضی و مهم تر از آن توسعه ذهن کودکان است.

وی در ادامه تصریح کرد: سیستم آموزشی UCMAS یک سیستم آموزشی بین المللی است که در آن ابتدا ریاضیات با استفاده از چرتکه به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود و در نتیجه کودکان مفاهیم پایه ریاضیات را بسیار آسان و جذاب فرا می‌گیرند. لازم به ذکر است که کودکان و نوجوانان ٥ تا ١٣ ساله آکادمی یوسی مس ایران قادر خواهند بود محاسبات پیچیده ریاضی را ابتدا بر روی چرتکه و سپس به صورت ذهنی در کسری از ثانیه انجام دهند.

نماینده یوسی مس ایران در استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: دانش آموزان در UCMAS علاوه بر ریاضیات در سایر خصوصیات شخصیتی و رفتاری رشد خواهند کرد و از همه والدین دعوت کرد جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر استان مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار