راهیابی دانش آموزان میاندورودی به مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه

میاندورود، مازندران (پانا) - دانش آموزان میاندورودی با کسب مقام‌های اول تا سوم در مسابقات کشوری محاسبات ذهنی ریاضی UCMAS به مسابقات جهانی کوالالامپور مالزی راه یافتند.

کد مطلب: ۸۵۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش آموزان میاندورودی به مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه

700 دانش‌آموز در مسابقات کشوری چرتکه که به میزبانی استان تهران در سالن همایش ایرانیان برگزار شد به رقابت پرداختند.

مسابقات محاسبات ذهنی با چرتکه در دنیا قدمت 25 ساله دارد و در هشتاد کشور در حال برگزاری است. دانش‌آموزان در این مسابقه به 200سوال ریاضی در مدت هشت دقیقه جواب می‌دهند.

9 دانش‌آموز از شهرستان میاندورود در این رقابت ها حضور داشتند که چهار نفر مقام اول، چهار نفر مقام دوم و یک نفر مقام سوم را کسب کردند. هر 9 دانش‌آموز میاندورودی به نمایندگی از دانش‌آموزان کشورمان در بیست و چهارمین مسابقات جهانی محاسبات ذهنی و چرتکه‌ای (یو سی مس) کوالالامپور مالزی شرکت خواهند کرد.

سیده سوسن و سیده نرگس موسوی از دبستان زهرا شاهسوارانی اسلام آباد، سید ابوالفضل سیدی از دبستان آرش جامخانه، محمدحسین ندایی از دبستان قائم اسرم (مقام اول) و احسان دانایی فرد، سعید امرودی و پارسا سرگزی از دبستان اکبر شاهسوارانی اسلام آباد، سیده مارال واعظی ساداتی از دبستان شهیدصباغ دارابکلا (مقام دوم) و میلاد بابویه از دبستان شهیدمهاجر دارابکلا (مقام سوم) را توانستند احراز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار