عضو شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد:پیش‌بینی ۱۰ میلیارد تومان برای تملک و مسیردهی پارک‌موزه دفاع‌مقدس در بودجه سال ۹۷

تبریز (پانا)- عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای تملک و مسیردهی پارک‌موزه دفاع‌مقدس در بودجه سال ۹۷ پیش‌بینی شده‌است.

کد مطلب: ۸۰۳۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
عضو شورای اسلامی شهر تبریز  خبر داد:پیش‌بینی ۱۰ میلیارد تومان برای تملک و مسیردهی پارک‌موزه دفاع‌مقدس در بودجه سال ۹۷

شهرام دبیری در جلسه دیدار شهردار تبریز و مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با اشاره به تکمیل این پروژه در سال آینده گفت: در بودجه سال آینده ۵ میلیارد تومان برای تملک و ۵ میلیارد تومان نیز برای مسیر دسترسی پاک‌موزه پیش‌بینی شده که نحوه عملیاتی‌کردن هر یک باید با اولویت‌بندی لازم، مشخص و تسریع شود.

وی با اشاره به اهمیت این پارک‌موزه افزود: ساختمان پارک موزه دفاع‌مقدس، با طراحی و معماری متفاوت تکمیل شده و به امید خدا و با مدیریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ظرفیت مهمی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و مفاهیم ایثار و شهادت خواهد بود.

در کنار بحث‌های فرهنگی، می‌توان مطابق یک طرح جامع، قسمت‌های تجاری و خدماتی نیز در پارک‌موزه ایجاد کرد تا پشتوانه درآمدی مناسبی برای مجموعه باشد.

وی ادامه داد: به دور از منیّت‌ها، تا کنون شاهد تعامل کارسازی از طرف شهرداری و بنیاد حفط و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده‌ام.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: همان‌طور که در سایر کشورها آثار باقی‌مانده از جنگ‌ها، به عنوان یکی از مراکز جذاب گردشگری ارائه می‌شود، باید سعی کنیم پارک‌موزه دفاع مقدس نیز باید یکی از مراکز گردشگری شهرمان باید.

گفتنی است در این دیدار آخرین وضعیت پیشرفت پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار