توافقات البرز با لهستانی ها برای فروش خشکبار

کرج (پانا) - رحیم بنامولایی رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: مذاکرات خوبی در جریان سفرهیات لهستان صورت گرفت و چندین تفاهم نامه و توافقنامه در هتل لاله منعقد شد که طی آن با چند شرکت نیز در خصوص فروش خشکبار به توافقاتی رسیدیم که همگی در جهت رونق صادرات در استان خواهد بود.

کد مطلب: ۸۰۳۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توافقات البرز با لهستانی ها برای فروش خشکبار

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، رحیم بنامولایی رئیس اتاق بازرگانی البرز نیز در بخشی از جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز تشکیل شد گفت: مذاکرات خوبی در جریان سفر هیات لهستان صورت گرفت و چندین تفاهم نامه و توافقنامه در هتل لاله منعقد شد که طی آن با چند شرکت نیز در خصوص فروش خشکبار به توافقاتی رسیدیم که همگی در جهت رونق صادرات در استان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به مذاکرات انجام شده در خصوص ترمینال مسافربری در فرودگاه پیام گفت: هفته گذشته نیز در جریان دومین سفر هیات آلمانی جلسه خوبی در زمینه حمل و نقل، صنایع غذایی و دارویی داشتیم.

رئیس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: بدنبال آن هستیم تا طرح تاسیس دفاتر مشترک بین البرز و آلمان با هدف توسعه صادرات و تبادل مواد اولیه انجام شود.

بنامولایی همچنین گفت: تلاش داریم تا سهم کشورمان از تجارت از دست رفته حلال را در بازارهای اروپایی که ناشی از تحریم های بجا مانده از گذشته است؛ مجدد در بازارهای اروپایی بدست بیاوریم.

وی در ادامه با اشاره به اعزام هیاتی از اتاق بازرگانی البرز و ایران به کشور هند افزود: علاوه بر اعزام هیات بدنبال عرضه تولیدات داخلی در نمایشگاه توانمندی های اقتصادی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار