برگزاری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی در ناحیه یک بهارستان

بهارستان (پانا)-چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد کار آفرینی در آموزشگاه شهید کاونده آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۳۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی در ناحیه یک بهارستان

فروغ شعبانی مدیر آموزشگاه شهیدکاونده آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان های تهران، در رابطه باهدف برگزاری جشنواره اظهار کرد : هدف از برگزاری محور بازارچه جشنواره خوارزمی با رویکرد کار آفرینی ،ایجاد رقابت جهت شناسایی، رشدکسب مهارتهای کارآفرینی است.

وی در ادامه افزد: این رویکرد متناسب باشرایط اقلیمی ، جقرافیایی و ویژگیهای فرهنگی منطقه، توانایی و علایق دانش آموزان صنایع بومی ومحلی، طراحی، تولیدودرقالب بازارچه کسب و کاردانش آموزی عرضه و از این طریق بستری فراهم مینماییم تا دانش آموزان با برخی ازمشاغل موردنیاز جامعه، بخصوص مهارتهای اولیه کسب و کار آشنا شوند .


کاونده بیان کرد :این بازارچه با همت کلیه اولیاء ، دانش آموزان ،معاونین و همکاران بخصوص دبیران کار ، فناوری و هنر به نحواحسن برگزارگردید .

شایان ذکراست ، این مراسم، باحضور دهنوی کارشناس دفتر دوره اول متوسطه اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران و ایلکا کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد .

/خبرنگار: پریسا خواجه وند/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار