فرمانده ناجا در مراسم تشییع شهدای نیروی انتظامی: مختل‌کنندگان نظم و امنیت در اسرع وقت محاکمه می‌شوند

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد در اسرع وقت مختل‌کنندگان نظم و امنیت در محکمه عدل جمهوری اسلامی محاکمه خواهند شد.

کد مطلب: ۸۰۱۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناجا در مراسم تشییع شهدای نیروی انتظامی: مختل‌کنندگان نظم و امنیت در اسرع وقت محاکمه می‌شوند

به گزارش روابط عمومی پلیس، سردار حسین اشتری در مراسم تشییع شهدای خیابان پاسداران با بیان اینکه امروز بنده این موضوع را عرض می‌کنم که نیروی انتظامی و بسیج عزیز با قدرت و اقتدار در قابل هر بی نظمی و اخلالی ایستاده‌اند، گفت: فزرندان این ملت در نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در مرزها، شهرها و جاده‌ها به صورت شبانه‌روز برای امینت مردم خدمت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امنیت ما امروز در منطقه و خیلی از کشورهای دنیا مثال‌زدنی است. امنیت ما مدیون این شهدا است؛ شهدایی که بدون هیچ ادعایی و با شهادت خودشان امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: باید این رشادت‌ها را قدر بدانیم. امنیت ما مرهون خون شهدای عزیز است، ما نمی‌گذاریم خون شهدای بسیج و نیرو انتظامی که در کنار هم در همه صحنه‌ها هستند و با هماهنگی بسیار خوب با یکدیگر در ماموریت‌ها خدمت می‌کنند، پایمال شود.

وی با بیان این که امروز نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و ارتش جمهوری اسلامی ایران با وحدت کلمه و زیر بیرق مقام معظم رهبری در اجرای ماموریت‌ها کوتاهی نمی‌کنند، ادامه داد: در این حادثه اخیر هماهنگی خوبی که بین دستگاه‌های بسیج و نیروی انتظامی صورت گرفت. عزیزان در شورای تامین استان و شورای امنیت کشور ماموریت خود را به خوبی انجام دادند.

وی افزود: این ضایعه را به همکاران بزرگ نیروی انتظامی و این جمع بزرگوار و مسئولان و عزیزان در ستاد کل نیروهای مسلح و خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گویم.

وی به هماهنگی بین نیروی انتظامی و دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: در اسرع وقت مختل‌کنندگان نظم و امنیت در محکمه عدل جمهوری اسلامی محاکمه خواهند شد.

فرمانده نیرو انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که آن‌ها زمان مشخص کرده بودند که ما در چند ماه آینده در این مکان بمانیم، گفت: نیروی انتظامی با قدر و سرعت همراه با نیروی بسیج با آن‌ها برخورد کردند و این اراذل با روحیه‌ای همراه با ترس رذیلانه مجبور به فرار شدند.

وی ادامه داد: این امر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را می‌رساند و همه کسانی که با هر عنوان و هر فرقه بخواهند امنیت کشور را به مخاطره بیاندازند، بدانند که با آن‌ها برخورد خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار