آغاز ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از عصر امروز

تهران (پانا) - ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی مهندسی فناوری و نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از عصر امروز چهارشنبه دوم اسفندماه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۰۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی از عصر امروز

ثبت‌نام برای شرکت در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامعه علمی کاربردی و سال 96 از عصر امروز چهارشنبه دوم اسفند از طریق سایت اینترنتی سایت سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز چهارشنبه نهم اسفند ماه پایان می‌پذیرد.

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام باید دارای شرایط و ضوابط به شرح مندرج در اطلاعیه که از بعدازظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، باشند.

بر این اساس، گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌ آزمون شامل ایثارگران و رزمندگان و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان و براساس ضوابط دانشگاه علمی-کاربردی صورت می‌گیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است لذا داوطلبان باید 250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت کرده و نسبت به دریافت کارت اعتباری با شماره سریال 22 رقمی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار