رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی به پانا خبر داد؛

اعضای هیات رئیسه شورای عالی نظام پزشکی امروز مشخص می ‌شوند

خبرگزاری پانا: رئیس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی از تشکیل مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: رئیس کل و اعضای شورای عالی این سازمان امروز معرفی می شوند.

کد مطلب: ۷۷۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

مراد هاشم ‌زهی در گفت ‌و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: جلسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی به منظور انتخاب رئیس کل و اعضای شورای عالی این سازمان امروز جمعه ششم اردیبهشت ماه تشکیل می شود که در پی آن اعضای هیات رئیسه این شورا معرفی خواهند شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی با بیان اینکه در جلسه مجمع عمومی نظام پزشکی هیات نظارت بر انتخابات نیز حضور دارند، افزود: بر این اساس مجمع عمومی نظام پزشکی ‌وظیفه دارد در اولین جلسه خود که امروز برگزار می شود پس از تعیین رئیس و انتخاب هیات رئیسه خود، رئیس کل و اعضای شورای عالی نظام پزشکی را نیز انتخاب کند.
به گزارش پانا، ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی روز چهارم اسفندماه سال 91 در سراسر کشور برگزار شد.
بر این اساس؛ هیات مدیره‌ نظام پزشکی ‌های شهرستان ‌ها 27 اسفند سال گذشته به منظور تعیین رییس و هیات رییسه و همچنین تعیین نماینده ‌ها برای حضور در مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، تشکیل جلسه دادند. همچنین 21 روز پس از مشخص شدن نمایندگان هیات مدیره نظام پزشکی‌ های شهرستان ‌های مختلف، باید مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی به منظور تعیین رییس کل و همچنین اعضای شورای عالی سازمان نظام پزشکی تشکیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار