رئیس اداره کتابخانه های عمومی دزفول:

برگزاری همایش شاهنامه خوانی در اردیبهشت ماه

خبرگزاری پانا : رئیس اداره کتابخانه های عمومی دزفول از برگزار همایش شاهنامه خوانی در 26 اردیبهشت ماه در شهرستان دزفول خبر داد.

کد مطلب: ۷۴۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، فروزان مهرانپور اظهارداشت‌: همایش شاهنامه خوانی در اردیبهشت ماه امسال به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در شهرستان دزفول با حضور مدعوین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: سخنرانی مقامات استانی و شهرستانی، نقاله‌خوانی خردسال، شعرخوانی، شاهنامه‌خوانی و نقالی پیشکسوتان این عرصه را از برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

مهرانپور گفت: این برنامه با همکاری اداره کتابخانه های عمومی دزفول و کانون شاهنامه خوانی شهرستان دزفول برگزار می گردد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش شاهنامه خوانی در دزفول عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش ایجاد فضای دوستانه برای شاهنامه خوانان و نقالان استان خوزستان، معرفی شاهنامه خوانان و نیز تقدیر و تجلیل از خیرین و نیکوکارانی که با حمایتهای خود موجب پیشرفت عرصه شاهنامه خوانی استان شده اند، می باشد. همچنین ایجاد بستری برای نشر فرهنگ توحیدی شاهنامه، بسط و گسترش آن در سطح استان و فراهم کردن فضا برای برگزاری برنامه هایی در سطح ملی و بین المللی از دیگر اهداف برگزاری این همایش می باشد.

مهرانپور در ادامه گفت: از همه فعالان در عرصه شاهنامه خوانی برای شرکت در این همایش دعوت به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار