همایش شاهنامه خوانی و غزل خوانی ویژه دانش آموزان ابتدایی در منطقه دلوار برگزار گردید

دلوار (پانا ) راهبر آموزشی و تربیتی منطقه دلوار گفت : به همت حوزه معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار، مسابقه شاهنامه خوانی و غزل خوانی ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی در پژوهش سرای امید دلوار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش شاهنامه خوانی و غزل خوانی ویژه دانش آموزان ابتدایی در منطقه دلوار برگزار گردید

عبدالرضا ایزدبخش افزود : این همایش با حضور دکتر زمانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ، معاونت آموزشی ، راهبران آموزشی و تربیتی ، مدیر پژوهشسرا ،‌ مسئول کانون تربیتی امام خمینی ( ره) ، جمعی از آموزگاران و دبیران و نیز تعدادی از دانش آموزان مدارس ابتدایی منطقه دلوار برگزار گردید.
ایزدبخش ادامه داد : د.ر این همایش عبدالرضا زمانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار ضمن تشکر و قدردانی از حضور دانش آموزان و همکاران شرکت کننده در این همایش بر لزوم توجه به استعدادهای برتر و کشف دانش آموزان مستعد در زمینه شاهنامه خوانی و غزل خوانی و سایر زمینه ها را یادآور و رشد و بالندگی این استعدادها را خواستار شدند.
ایزدبخش تصریح کرد : در ادامه برنامه ، دانش آموزان توانمند در زمینه شاهنامه خوانی و غزل خوانی در برابر هیئت داوران و حضار در سالن به اجرای برنامه و هنر نمایی پرداختند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.
عبدالرضا ایزدبخش گفت : حوزه معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار تاکنون برنامه های متنوع و مختلفی در زمینه کشف استعدادهای برتر و تشویق دانش آموزان ساعی و مستعد اجرا نموده و یا در دست اجرا دارد و برگزاری این برنامه ها و همایش ها رضایت خاطر و استقبال همکاران ، دانش آموزان و خانواده های آنان را در پی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار