فرماندهی انتظامی استان همدان خبر داد:

اولویت های 17 گانه پلیس همدان بستر ساز حماسه سیاسی و اقتصادی

خبرگزاری پانا: فرماندهی انتظامی استان همدان ضمن اشاره به برنامه های جدید انتظامی استان همدان از اولویت های 17 گانه در سال 92 خبر داد.

کد مطلب: ۷۳۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار مهدی معصوم بیگی ضمن حضور در اولین جلسه شورای اداری استان همدان و تشریح برنامه های جدید انتظامی استان برای سال 92 ، از تعیین اولویت های 17 گانه خبر داد و این اولویت ها را بستر ساز حماسه سیاسی و اقتصادی دانست.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: انتظامی استان همدان با همت و تلاش کارکنان خود توانست بهترین شاخص های امنیتی در سال 91 را رقم بزند.

وی ادامه داد: ما حداکثر توان خود در دو حوزه مواد مخدر و آسیب های اجتماعی که مطالبه عموم مردم است، را به کار گرفتیم و در سال جدید نیز با حساسیت و دقت مضاعف در این دو حوزه فعالیت خواهیم کرد.

سردار معصوم بیگی موفقیت در پیشگیری های انتظامی را در گرو ارتقا پیشگیری وصفی و انتظامی دانست و افزود: سرمایه اجتماعی تنها در سایه خدمت خالصانه و صادقانه بدست می آید و کلید کسب این مهم خدمت حداکثر و بی منت به مردم است كه بخشی از سرمایه اجتماعی محصول رضایتمندی و ارتقا سطح مشیعت درون سازمانی کارکنان بوده و همگرایی و توان افزایی ایجاد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تنها راه پیشگیری از تصادفات و تلفات ناشی از این تصادفات را استفاده حداکثر از قدرت رسانه ها، آموزش عمومی و ارتقای انضباط ترافیکی دانست.

وی آموزش و انضباط را دو موضوع مهم در راستای ارتقای سازمان و افراد برشمرد و تحقق تعالی و پیشرفت سازمان را در گروه حرکت در مسیر انضباط آموزش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار