توصیه مدیرکل امنیتی استان سیستان و بلوچستان به مردم:

اهالی منطقه امشب را در خانه‌های امن سپری کنند / آسیب جزئی خانه‌ها در سراوان

خبرگزاری پانا:مدیرکل امنیتی استان سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه آرامش به طور کامل در مناطق زلزله‌زده برقرار است، در عین حال به مردم توصیه کرد که با توجه به احتمال وقوع پس‌لرزه، امشب را در خانه‌هایی که احتمال ریزش دیوار ندارد، ساکن باشند.

کد مطلب: ۷۳۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مرعشی با بیان اینکه در 20 کیلومتری منطقه «گشت» عشایر و مردم چادرنشین مستقر هستند، گفت: در شهر سراوان نیز به عنوان نزدیک‌ترین شهر به کانون زلزله، صرفا تعدادی مسکن دچار آسیب جزئی شده است. بنابراین اوضاع در این مناطق آرام است.

وی ادامه داد: از طریق امکانات هلال‌احمر شهرستان و استان، شرایطی فراهم شده که مردم بتوانند امشب در آرامش کامل به سر ببرند.

مرعشی با بیان اینکه فعلا ترافیک جاده‌ای در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله‌زده وجود ندارد، درباره آمار مصدومان، اظهار کرد: آمار مصدومان بیش از تعدادی که استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرده، نیست و احتمالا آمار زخمی‌ها باید همان پنج نفری که پیشتر اعلام شده، باشد.

وی با بیان اینکه امدادگران استان خراسان جنوبی به مناطق زلزله‌زده رسیده‌اند، گفت: استاندار سیستان و بلوچستان نیز با هلی‌کوپتر به منطقه اعزام شده است.

مدیرکل امنیتی استان سیستان و بلوچستان افزود: تمام خطوط ارتباطی مناطق زلزله‌زده برقرار و آب و برق این مناطق وصل است و تنها در 20 دقیقه اول حادثه ارتباط قطع شده بود که مشکل رفع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار