نماینده ولی فقیه در استان مركزی:

اصل پیشگیری لازمه سلامت روانی و امنیت اجتماعی جامعه است

خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان مركزی اصل پیشگیری را لازمه سلامت روانی و امنیت اجتماعی در جامعه برشمرد.

کد مطلب: ۷۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حضرت آیت اله دری نجف آبادی با تقدیر از زحمات صادقانه و خالصانه خانواده ناجا و ستاد تسهیلات نوروزی در ارتقاء انضباط اجتماعی گفت:با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری قبل از شروع سال جدید برای فراهم نمودن تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی،تمهیدات و برنامه ریزی های خوبی در این جهت صورت گرفت.

وی به تبیین علل وقوع تصادفات پرداخت و افزود :با توجه به افزایش تصادفات در نوروز امسال در استان و اثرات جبران ناپذیر آن بر فرد و جامعه، اصلاح نقاط آسیب پذیر بایستی شناسایی و با اولویت دهی و انسجام همگانی در كاهش آن ، همت مضاعف شود.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی اضافه كرد:در كنار مدیریت و نظارت مسئولان و برنامه ریزان با توجه به نقش اثرگذار انسان در بروز تصادفات، همكاری اقشار مختلف مردمی،رانندگان و از همه مهم تر احساس مسئولیت تولیدكنندگان خودرو در ارتقاء‌كیفی محصولات خود ، نقش بسیار چشمگیری در كاهش تصادفات می تواند به همراه داشته باشد كه بایستی به آن نیز توجه ای ویژه شود.

وی در ادامه بعد مهم خلق حماسه سیاسی در سال جدید را شركت در انتخابات دانست و تصریح كرد: امنیت از اركان مهم جامعه است و در سال جدید امنیت انتخابات به عنوان اولویتی مهم بایستی با تلاش و هوشیاری بستر و زمینه آن را مهیا كرد.

آیت اله دری نجف آبادی رعایت قانون و حركت در چارچوب مقررات را ركن اصلی انتخابات سالم برشمرد و گفت:رفتار در چارچوب قانون و نگاه عادلانه توسط سازمان ها و نهادها، مولفه ای است كه اساس برنامه ها بایستی بر آن باشد تا از سوء استفاده ها و تبلیغات نادرست جلوگیری شود.

وی افزود:در این انتخابات نیز همچون گذشته مردم در پای صندوق های رای با نشاط حضور یابند و حیات سیاسی و اجتماعی خود را با رای خود به جهانیان اعلام دارند.

وی با تاكید بر اصل پیشگیری در ایجاد زمینه و بستر تحقق شعار سال جدید و امنیت جامعه در عرصه های مختلف، مواد مخدر و مشروبات الكلی را عاملی بسط فساد و ناهنجاری در جامعه خواند .

نماینده ولی فقیه در استان تصریح كرد:خیانتی بدتر از توزیع مواد مخدر و مشروبات الكلی نمی توان یافت كه آن خیانت به تك تك افراد جامعه و عمق و تبعات منفی آن غیر قابل جبران است كه نیروی انتظامی همچون گذشته باید برخورد با جریان های فساد و عاملان اصلی در این عرصه را در اولویت طرح های انتظامی خود قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار