مراسم تکریم و معارفه معاونین آموزش و پرورش ناحیه سه انجام شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه معاونین آموزش و پرورش ناحیه سه اظهار کرد: مسئولیت ها، امانت هایی در دست انسان ها هستند، خوشا به سعادت کسانی که بتوانند از این توفیق و فرصت خدمت گذاری که برایشان فراهم می شود، استفاده کنند.

کد مطلب: ۷۱۳۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، پنج شنبه 26 بهمن و مصادف با جشن سپندارمذگان ایرانی، تکریم و معارفه معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و همچنین معارفه معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه با حضور مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگی هنری ، مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه سه و نمایندگان مدیران و دبیران در محل نمازخانه اداره ناحیه سه برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه معاونین آموزش و پرورش ناحیه سه اظهار کرد: مسئولیت ها، امانت هایی در دست انسان ها هستند، خوشا به سعادت کسانی که بتوانند از این توفیق و فرصت خدمت گذاری که برایشان فراهم می شود، استفاده کنند.
منصوریان از زحمات و خدمات بی شائبه سهیلا موسوی زاده معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه سپاسگزاری و برای عبدالرضا سامی نیروی توانمند و پرتلاش این اداره نیز در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد.
منصوریان از منصوره شریف الحسینی به خاطر انتخاب مجتبی خان قیطاقی شخصیتی ممتاز و بین المللی در عرصه هنر جهت تصدی پست معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه تشکر کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در این جلسه، سه اصل حاکم بر برنامه های حوزه پرورشی را ذکر کرد و به بیان توضیح در مورد هر یک از آن ها پرداخت.
منصوره شریف الحسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه ضمن یادآوری این نکته که تفکر کردن در وظایف جزو عبادات است به یکی از احادیث حضرت زهرا(س) اشاره نمود و بیان کرد: هر کس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را برای او تقدیر می نماید.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه در مراسم تکریم معاونت توسعه مالی و پشتیبانی این اداره اظهار کرد: امروز تکریم بانوی بسیار بزرگواری از سلاله حضرت زهرا (س) است که سال های زیادی خدمات بی نظیری انجام داده است.
منصوره شریف الحسینی در ادامه افزود: سهیلا موسوی زاده الگویی بسیار ارزشمند از نوعی مدیریت عالمانه و همراه با سلامت اخلاق است.
منصوره شریف الحسینی برای عبدالرضا سامی که پیش از این معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه سه بود و تجربه موفق پست های کلیدی آموزش و پرورش را در کارنامه ی درخشان کاری خود دارد در سمت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی ناحیه سه همچون گذشته آرزوی موفقت کرد.
شریف الحسینی به خاطر قبول مسئولیت معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه توسط مجتبی خان قیطاقی نامی نوشته شده در دفتر جهانی یونسکو، خدای را شکر کرد.
گفتنی است در انتهای مراسم باشکوه تکریم و آشنایی، هدایایی به رسم یادبود تقدیم این عزیزان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار