رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس خبر داد:

همایش زندگی به سبک روح الله، در فردوس برگزار شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس گفت: همایش زندگی به سبک روح الله، با یادشهید سیدابراهیم معینی برگزار شد

کد مطلب: ۷۱۲۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،همایش زندگی به سبک روح الله با یاد و خاطر سردار شهید سیدابراهیم معینی به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدا، به همت بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان فردوس و با همکاری مدرسه شهید محمود ناظری و با حضور خاندان معزز شاهد و ایثارگر و اقشار مردم شهید پرور شهرستان فردوس برگزار شد.
کاظم دوزنده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان نمود: برگزاری مراسم با نام و یاد شهدا، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که ما راه شهدا را اینطور به نسل جوان خود معرفی کنیم.

وی افزود: پیشرفت‌هایی که هم اکنون در عرصه‌های هسته‌ای، علمی، فرهنگی و نانو در کشورمان به دست آمده است در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما باید قدردان این خون شهدا باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فردوس در پایان صحبت های خود، یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و گفت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.
تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت دلنوشته توسط فرند گرانقدر شهید و مداحی و مدیحه سرایی در وصف شهدا از دیگر برنامه های این مراسم نورانی بود.

شایان ذکر است سردار شهید سید ابراهیم معینی از شهدای نیرو انتظامی بیستم دیماه 1334 در خانواده ای متدین در فردوس متولد و 22مهرماه 1383 در سیستان و بلوچستان با درگیری اشرار به فیض شهادت نائل آمد.
خبرنگار پانا:سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار