سیستم آموزشی باید بر مهارت افزایی دانش آموزان متمرکز شود

کاشان (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش کاشان درون مایه‌های سیستم آموزشی مدرن را بر مهارت‌افزایی و پرورش استعداد دانش‌آموزان متمرکز دانست به گونه ای که یادگیری و فهم دانش‌آموزان از محتوای آموزشی در اولویت قرار دارد.

کد مطلب: ۷۱۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

مهدی حدادیان در آیین گشایش بازارچه کارآفرینی دانش آموزان کاشان اظهار کرد: محتوای کتاب های درسی و شیوه های آموزشی معلمان در مدارس باید معطوف به بالا بردن قدرت تحلیل، ارزشیابی و درک و فهم دانش آموزان شود.

به گفته وی، در شرایط امروز باید سیستم آموزشی به سطوح بالای یادگیری توجه کند و برای دستیابی به این هدف، نیازمند به روز کردن معلمان، روش های آموزشی و محتوای کتاب های درسی در سطوح مختلف تحصیلی هستیم.

وی افزود: نسل امروز، آینده سازان فردای کشور است که برای دستیابی به این مهم باید از روش های آموزشی قدیمی مبتنی بر آموزش سطحی، نمره و معدل است به طرف آموختن مهارت، تقویت استعدادها و بالا بردن درک آموزشی حرکت کند.

وی افزود: در این بازارچه دانش‌آموزان تمام مراحل راه‌اندازی کسب ‌وکار را به شکل عملی تمرین می کنند. کالا‌هایی را می‌سازند، کار‌های تبلیغ و بازاریابی محصولات خود را انجام می‌دهند و مسائلی که باید هنگام فروش محصول به آن‌ها توجه کند و ...، را می‌آموزد.

به گزارش پانا، بازارچه کار و فناوری دانش آموزان کاشان با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم کسب و کار، اشتغالزایی و کارآفرینی در دبیرستان حضرت علی اصغر این شهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار