دانش‌آموز کاشانی به اردوی تابستانی المپیاد کامپیوتر دعوت شد

کاشان (پانا) - معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی یکی از دانش‌آموزان این شهرستان به اردوی تابستانی باشگاه دانش پژوهان کشور برای شرکت در مرحله کشوری المپیاد کامپیوتر دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز کاشانی به اردوی تابستانی المپیاد کامپیوتر دعوت شد

حمید رضا کوچکی در گفت‌وگو با پانا کاشان اظهار کرد: برگزاری المپیادهای علمی در مدارس سبب می‌شود که توقع دانش‌آموزان از توانایی‌هایشان افزایش یافته و هدف‌های عالی‌تری برای خود تعیین کنند.

وی افزود: در المپیاد کامپیوتر امسال که با حضور پنج هزار نفر از دانش‌آموزان ایران برگزار شد، علی مهدوی فر دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی کاشان، پس از موفقیت در سه مرحله از این المپیاد جهت شرکت در دوره تابستانی دعوت شده است که در دانشکده صنایع دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: موفقیت هایی که دانش آموزان شرکت کننده در المپیادها و رقابتهای علمی ما به دست می آورند، سبب ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در آنها می شود تا با همت ، پشتکار و کار گروهی برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش کنند.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: برگزاری المپیادها که توسط سازمان پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان فرصتی برای شناسایی افراد توانا و پرورش آنها به عنوان نخبگان جامعه و سرمایه های علمی کشور است.

کوچکی افزود: در دهه های اخیر توجه به شناسایی و پرورش پژوهشگران علوم و فناوری های جدید عامل اصلی استقلال و قدرت کشور ها شده است و موفقیت دانش آموزان در المپیادهای علمی وسیله مؤثری است تا دولتمردان را متوجه اهمیت کار و هزینه لازم برای آموزش و پرورش کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار