دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان با فرماندار اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - بمناسبت دهه مبارک فجر رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از روسای هیاتهای ورزشی و پیشکسوتان ورزش اسلامشهر با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۷۱۱۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران،در این دیدار امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم ایران با رهبری امام راحل(ره) و به تاسی از ائمه معصومین علیهم السلام به پیروزی رسید گفت: ورزشکاران نیز همچون سایر اقشار مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند .

وی با اشاره به همراهی ورزشکاران با نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته گفت: بزرگترین خدمت ورزشکاران برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی حضور در میادین بین المللی و به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان در کشورهای مختلف بود که در این زمینه بارها و بارها شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان بوده ایم .

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اکثر خانواده های ایرانی علاقمند به امر ورزش هستند تصریح کرد: امروزه کسب موفقیت در مسابقات ورزشی اعتبار بین المللی برای کشورها بهمراه دارد و پیام زنده بودن و بانشاط بودن یک ملت را به گوش سایر کشورها می رساند و باید در عرصه ورزش سرمایه گذاری ویژه ای صورت گیرد .

فرماندار اسلامشهر توسعه ورزش را به عنوان يکي از اولويت هاي اصلي مسئولين شهرستان نامبرد و بر ضرورت رفع موانع رشد و شکوفايي استعدادهاي بخش ورزشي اسلامشهر تاکيد کرد .

حقیقی با اشاره به افتخار آفرینی های اخیر سجاد گنج زاده و نگین باقری در مسابقات جهانی کاراته و همچنین مدال آوری های بهنام مهدیزاده در مسابقات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: با تلاش مدیران، مربیان، کارشناسان و ورزشکاران شهرستان در رشته های مختلف در سایه همت و همراهی مسئولان ورزش موفقیتهای ارزنده و شادی آفرین توسط ورزشکاران برای مردم ورزش دوست اسلامشهر رقم می خورد که امیدوارم با همدلی همه اهالی ورزش و برنامه ریزی گسترده تر، شاهد تداوم پیروزی های بیشتر در همه رشته های ورزشی در میادین استانی، ملی و بین الملی باشیم .

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ورزشکاران جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند به نقش ورزش در سالم‌سازی محیط و افراد جامعه اشاره کرد و گفت: اگر برای توسعه ورزش و آگاهی مردم از نقش آن در جامعه تلاش کنیم آسیب‌های اجتماعی را به حداقل خواهیم رساند .

وی در ادامه با بیان اینکه احداث ورزشگاه هفت هزار نفری اسلامشهر بزودی به اتمام خواهد رسید گفت: این مجموعه عظیم ورزشی ظرفیت مناسبی برای ورزش شهرستان است و برخی تیم های لیگ برتری نیز خواهان استفاده از این مجموعه هستند که باید برای استفاده بهینه از آن برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد .

حقیقی از جامعه ورزشی شهرستان دعوت کرد تا در کنار اقشار مختلف اسلامشهر حضور پررنگی در راه پیمائی روز ۲۲ بهمن داشته باشند .

همچنین در این جلسه قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر نیز در سخنانی ضمن تبریک دهه فجر از حمایت های فرماندار شهرستان از جامعه ورزش اسلامشهر قدردانی کرد .

وی در ادامه با بیان اینکه شصت برنامه فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر توسط اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی شهرستان اجرا خواهد شد ،گفت: اسلامشهر به عنوان پیشانی ورزش استان تهران شناخته می شود و ورزشکاران شهرستان در اکثر رشته های ورزشی در تیم های ملی کشورمان حضوری موثر و افتخار آفرین دارند.

/خبرنگار:سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار