معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش شهر تهران خبر داد

رژه 3 هزار نفری دانش‌آموزان تشکیلاتی در دانشکده افسری امام علی (ع)

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش شهر تهران از برگزاری مراسم رژه 3 هزار نفر از دانش‌آموزان در دانشکده افسری امام علی (ع) خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرسول کریمی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: روز دوشنبه 16 بهمن ماه به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مراسم زنگ انقلاب در یکی از مدارس منطقه 16 تهران برگزار می‌شود.

وی در توضیح این مراسم گفت: در این برنامه شاهد روایتگری انقلاب از زبان دانش‌آموزان خواهیم بود که طی آن وضعیت دیروز، امروز و فردای انقلاب اسلامی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش شهر تهران افزود: این برنامه بخشی از برنامه سراسری «یک مدرسه، یک نمایشگاه» است که هر مدرسه تعدادی غرفه به هربخش از تاریخ انقلاب اختصاص می‌دهد و روایات مربوط به آن بخش تعریف می‌شود.

کریمی در ادامه با اشاره به رژه روز دوشنبه دانش‌آموزان گفت: روز دوشنبه 3 هزار نفر از دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی در دانشکده افسری امام علی (ع) در حضور فرماندهان ارتش و سپاه رژه می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: این رژه نمادی از حضور دانش‌آموزان در همه صحنه‌های کشور از جمله مقابله با دشمنان و کسب دستاوردهای علمی و فناورانه است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران «مهمانی لاله ها» غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا توسط دانش آموزان و خانواده شهدا در گلزار شهدای سراسر شهر تهران و مزار شهدای گمنام محلات و مناطق، دیدار دانش آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی با خانواده شهدا و عیادت از جانبازان و ایثارگران، حضور دانش آموزان و فرهنگیان در نماز جمعه و برپایی محافل انس با قرآن کریم در مدارس و دارالقرآن ها را از دیگر برنامه های این نهاد در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

کریمی اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب مرحله دوم اردوهای «راهیان نور» را از دیگر برنامه های جنبی آموزش‌وپرورش تهران به مناسبت دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: از دوم بهمن تا هشتم اسفندماه، در 11 دوره، 4هزار دانش‌آموز دختر و پسر دوره دوم متوسطه به تفکیک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در مرحله اول اردوهای راهیان نور، 2هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند افزود: مرحله سوم این اردوها در 12 دوره از 18 تا پایان فروردین در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور با تکیه بر مناطق جنوب اجرا می‌شود و در مجموع سال تحصیلی 97-96، 15 تا 20 هزار دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار