فرمانده یگان ویژه استان خراسان جنوبی گفت:

صبر و بردباري خانواده هاي شهدا پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوري اسلامي است

فرمانده یگان ویژه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه شهيد آئينه تمام نماي ايثار است، گفت: صبر و بردباري خانواده هاي معظم شهدا پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

کد مطلب: ۷۰۹۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ,سرهنگ فرزاد سپهوند فرمانده یگان ویژه استان خراسان جنوبی در دیدار با خانواده شهید "مسعود تواضع" اظهار داشت: آنان که در زندان تن اسيرند از درک تفسيرشهادت عاجزند و فقط شهيد مي تواند، اهمیت و اعجاز شهادت را درک کند.
وي با بيان اينکه خون شهيدان ايران اسلامي امتداد خون پاک شهداي کربلاست، گفت: همه عالم جلوه خداست و همه به سوي او بر خواهند گشت سعادت را شهدا بردند و آن امانتي را که خداوند به آنها داده بود، یعنی جانشان را تقديم کردند.
فرمانده یگان ویژه استان خراسان جنوبی در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه در برابر ملت جانفشان وشهادت طلب، هيچ قدرتي توان مقابله ندارد، اظهارداشت: ايستادگي در برابر توطئه هاي دشمنان با تمسک به شهدا محقق مي شود و ملتي که آرزوي شهادت کند، در برابر دشمن خوف ندارد.
سرهنگ سپهوند، جايگاه خانواده معظم شهدا را بسيار بالا و ارزشمند دانست و افزود: سرافرازي اين ملت به برکت خون شهدا و دعاي خانواده هاي آن هاست.
سرهنگ سپهوند با بیان اینکه عزت، تعهد و اخلاص را از ويژگي هاي بارز خانواده هاي معظم شهدا است عنوان کرد: صبر و بردباري خانواده هاي معظم شهدا پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوري اسلامي است و اين جايگاه ارزشمندي است که همه بايد قدر شناس آن باشند.
فرمانده یگان ویژه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ورود به عالم قديساني همچون شهدا جز با طهارت ميسر نيست، اضافه کرد: شهيد آئينه تمام نماي ايثار است و درس شهادت و ايثار ريشه در مکتب سيد و سالار شهيدان امام حسين (ع) و ياران با وفايش در واقعه کربلا دارد.
گفتني است، شهيد مسعود تواضع درسال 1365 در جبهه حق علیه باطل در منطقه عمومی آبادان به فيض شهادت نائل آمد.
خبرنگار پانا:مصطفی آواره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار