امام جمعه شیروان: پشتوانه و حیثیت این نظام،مردم هستند

شیروان (پانا) - امام جمعه شهرستان شیروان در جلسه شورای اداری شیروان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت:یکی از انتظارات همه انبیاء(ع) و به ویژه حضرت امام رضا(ع)، خاستگاه آنان، برقراری حکومت اسلامی و چشم انتظار دادن حکومت های عدل، خاصه حضرت امام زمان(عج) بود.

کد مطلب: ۹۲۹۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شیروان: پشتوانه و حیثیت این نظام،مردم هستند

حجت الاسلام والمسلمین حسین کوثری افزود:اسلام حیثیت و آبرو و قوامش به امامت است و نعمت این افتخار نصیب کشور ما شده و باید همه قدر این نعمت را بدانیم چرا که امروز، نظام خوبی را خداوند نصیب ما کرده است.

وی با اشاره به اینکه با تضعیف دولت، ما خودمان را تضعیف کرده ایم، اظهار داشت: در زمان طاغوت ملت و دولت از یکدیگر جدا شدند و انقلاب اسلامی شکل گرفت و به پیروزی رسید و الان نیز دزدان بزرگی هم از داخل و خارج در کمین هستند و به نظام ضربه می زنند و این تهدیدها و شیطنت ها به همین خاطر است، و دشمن برای رسیدن به هدف بزرگ با فشار روی ملت ایران با تهدید، تطمیع و تحریم می خواهد مردم را از دولت مردان و ارکان نظام جدا کند.

کوثری در پایان خواستار پیگیری مسئولین جهت راه اندازی مجدد کارگاه های تعطیل شده در شهرک صنعتی و تسریع در تأمین اعتبار و تکمیل پروژه ورزشگاه 3000 نفری جهان پهلوان تختی شهرستان شیروان شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته و در دست اقدام در حوزه کاری خود گفت: با افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مصوب در سفر ریاست محترم جمهوری به شیروان، تحول بسیار زیادی در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

عبدالرضا عزیزی افزود: گاز رسانی به 68 درصد، آبرسانی بهداشتی به 90 درصد و نیز آسفالت 450 کیلومتر از جاده های روستایی را از اقدامات انجام گرفته در دولت تدبیر و امید اعلام نمود.

وی در ادامه از پیگیری و تکمیل آسفالت جاده شیروان به اسفراین، احداث راه آهن بجنورد به شیروان، احداث بازارچه سنتی در کوچه خانلق، انتقال آب منطقه سرانی به روستاهای شمال شهرستان، احداث جاده روستای اوغاز به شهرستان باجگیران، پالایشگاه بنزین یورو 5، احداث کارگاه های فرش دست باف، احداث مجتمع گاوداری یک هزار رأسی و ... در سطح شهرستان شیروان خبر داد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار