معاون پرورشی و فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش پاکدشت:

تقویت تشکل های دانش آموزی یکی از مهم ترین اسباب نشاط و شادابی مدارس است

پاکدشت (پانا) - مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در شهرستان پاکدشت در آموزشگاه شهید چوزوکلو برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۹۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، در این آئین که آموزشگاه های متوسطه دخترانه شهرستان پاکدشت حضور داشتند، مجید بختیاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت به ایراد سخن پرداخت.

بختیاری در سخنان خود، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه (س)، گفت: سوالی که سال ها ذهن من و افراد بسیار زیادی در حوزه آموزش و پرورش را به خود مشغول کرده است این است که چرا دانش آموزان صبح ها زمان ورود به مدرسه دچار خمودگی هستند و ظهر و هنگام خروج از مدرسه شاد هستند.

وی در ادامه، ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت تغییر این دو حس در دانش آموزان، حضور و فعالیت مداوم تشکل های دانش آموزی را موجب نشاط و شادابی مدارس دانسته و افزود: یکی از مهم ترین راه های شادابی مدارس، تقویت تشکل های دانش آموزی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، با اشاره به اینکه در برنامه های متعدد آموزش و پرورش مشاهده شده است که مدارسی که پایه ی فعالیت شان را بر استفاده از تشکل های دانش آموزی قرار می دهند بسیار شاداب تر از سایر مدارس هستند، ادامه داد: توقع من از دانش آموزان بسیار زیاد است و انتظار دارم که روزی برسد که تمامی دانش آموزان در تشکیلات دانش آموزی عضو باشند و از نشاط آن استفاده کنند.

بختیاری با اذعان به این امر که برنامه های متعددی که به همت تشکلات دانش آموزی تدارک دیده و اجرا شده است، همواره بخش مهمی از خاطره های خوش او را تشکیل داده اند، اظهار داشت: از تمامی مدیران و معاونان کوشای مدارس شهرستان پاکدشت که در حوزه فعالیت های تشکیلاتی دانش آموزی مداومت و استمرار را پیشه کرده اند؛ تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار