در گفت‌وگو با پانا

تفتیان:شرکت نکردن بهترین‌ها در مسابقات داخل سالن طبیعی است

تهران (پانا) – قهرمان دوی 60 متر آسیا بازی‌های داخل سالن را تدارکاتی و در راستای آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی 2018 عنوان کرد.

کد مطلب: ۷۰۹۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

حسن تفتیان در گفت‌وگو با پانا درباره مسابقات داخل سالن آسیا و کسب مدال طلای این رقابت‌ها گفت: خیلی خوشحالم که این مسابقات در تهران برگزار شد و ما به عنوان میزبان رقابت‌ها موفق شدیم در مجموع مدال‌ها نایب قهرمان مسابقات شویم. به نظرم مهم‌تر از نتیجه و مدال‌هایی که کسب شد برگزاری این مسابقات در تهران بود و اینکه مردم با رقابت‌های دوومیدانی آشنا شدند و این رشته ورزشی بیشتر و بهتر از قبل دیده شد .

وی ادامه داد: هر چند به نظرم محدودیت‌هایی در این مسابقات بود اما نباید از این موضوع غافل شویم که مسئولان اجرایی همه تلاششان را کردند تا بهترین نتیجه به دست بیاید. امیدوارم مشابه این اتفاق و میزبانی باز هم برای دوومیدانی ایران رقم بخورد تا دوومیدانی ایران باز هم دیده شود. واقعاً این رشته نیاز به حمایت دارد و ما باید دیده شویم .

قهرمان آسیا در مورد سطح مسابقات داخل سالن آسیا گفت: کیفیت مسابقات داخل سالن همین است و ربطی ندارد که این رقابت‌ها در کجا برگزار می‌شود. اگر هر کشور دیگری هم میزبان بود ممکن بود بهترین شرکت‌کننده‌ها در این رقابت‌ها حاضر نشوند و حتی خود ما هم ممکن بود در کشور دیگری مسابقه ندهیم. مسابقات داخل سالن بیشتر جنبه تدارکاتی دارد و ورزشکاران در این نوع مسابقات حضور پیدا می‌کنند تا خود را محک بزنند .

وی در مورد برنامه‌های پیش رو گفت: من یک ماه دیگر در انگلستان مسابقات جهانی داخل سالن دارم و همه تلاشم را می‌کنم در آن رقابت ‎ ‌ها بهترین باشم و نتیجه خوبی برای ایران بگیرم. البته من از آبان ماه امسال کارم را برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا آغاز کرده‌ام و سخت تمرین می‌کنم و در همین راستا مسابقات انگلستان میدان خوبی برای محک ورزشکاران است.

تفتیان در پایان گفت: خدا را شکر در این چند وقت اخیر و درست بعد از المپیک ریو ما برنامه‌هایمان به صورت مرتب اجرا شد و فدراسیون هم واقعاً تلاش کرد و بهترین مربی را برای من جذب شد. امیدوارم که بتوانیم در مسابقات پیش رو بهترین نتیجه را بگیریم . مهم‌ترین هدف همه دوومیدانی کاران کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی جاکارتاست و امیدوارم بتوانیم با حمایت فدراسیون در این المپیک آسیایی مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار