استاندار زنجان:

اتفاق دیدگاه ها در حوزه مشارکت زنان باید به یک اصل در جامعه تبدیل شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید جامعه با تدبیر کامل اداره شود، خاطرنشان کرد: همه باید در اجرای دقیق و کامل قانون اساسی با محوریت مقام معظم رهبری تلاش کنند تا جوانان به آینده کشور امیدوار شوند.

کد مطلب: ۷۰۶۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

اسداله درویش امیری در نشست مشترک با بانوان استان، با بیان اینکه بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران می گذرد، گفت: همه اقشار جامعه با گذشت این 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، انتظار و توقع دارند که تمامی تصمیمات با تدبیر کامل اتخاذ شود.


وی در زمینه تحقق حقوق شهروندی در جامعه اظهار کرد: حقوق تمامی اقشار، اقوام و حتی ادیان در قانون اساسی پیش بینی شده است و باید در راستای عملیاتی نمودن آن، گام های اساسی برداشته شود و همه در سایه اجرای قانون اساسی از امنیت و احترام برخوردار باشند.


مقام عالی اجرایی استان در ادامه با بیان اینکه دریافت یارانه از سوی اقشار پردرآمد جامعه با روح عدالت سازگاری ندارد، اظهار کرد: قطع یارانه اقشار مرفه جامعه و افزایش مبلغ دریافتی اقشار آسیب پذیر و نیازمند، از مهمترین برنامه ها و رویکردهای دولت دوازدهم در این زمینه است.


استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مطالبات و انتظارات بانوان در استان و کشور از دولت، تصریح کرد: اتفاق دیدگاه ها در حوزه مشارکت زنان باید به یک اصل در جامعه تبدیل شود و برای تامین حقوق تمامی زنان در کشور نیازمند یک اتفاق نظر و وحدت رویه هستیم تا دیدگاه های مدیران عالی کشور در جامعه عملیاتی شود.


درویش امیری با اشاره به اینکه اداره کل امور بانوان استانداری مرکز شغل‌یابی نیست و نمی توان این نهاد حاکمیتی را مسئول پاسخگویی به تمام نیازهای بانوان دانست، اظهار کرد: با توجه به سنگینی بدنه دولت، امکان جذب و استخدام تمامی بانوان فعال جامعه در دستگاه های دولتی وجود ندارد.


وی وجود معضل بیکاری در استان و کشور را امری انکارناپذیر عنوان کرد و افزود: باید با تلاش مضاعف و رفتاری منطقی از بحران بیکاری که ناشی از انباشت بیش از 13 سال اخیر در جامعه است به نحو صحیح و مطلوبی عبور کرد.


استاندار زنجان با انتقاد از روند جذب نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی در طول تصدی دولت های نهم و دهم، خاطر نشان کرد: نمی توان به جذب بی‌حساب نیرو در ادارات دولتی پرداخت و با سنگینی بدنه دولت نمی توان توقع نظام اداری پویا و توسعه همه جانبه در کشور را انتظار داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار